Vraagje over betaling iPod

Afgelopen vrijdag heb ik een iPod 4G 40GB via de Applestore besteld, betaling via bankoverschrijving. Ik heb al een bevestigingsemail gehad enzo, maar daaruit wordt niet helemaal duidelijk of ik nu een soort acceptgiro opgestuurd krijg of dat ik het geld zelf moet overmaken.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Beste mr Bomb,

allereerst welkom, een antwoord op je vraag, als het goed is staat er in je bevestigingsmail een procedure om geld over te maken via een eigen bankaverschrijving. Uit mijn hoofd moet doet naar Binit payments te Bunnink, o.v.v je Bibit payment nummer welke ook in de mail staat. Althans bij al mijn bestellingen via de applestore was dit de procedure.

Met vriendelijke groet,
Maurice

je moet wachten op de accept giro, als je slim was geweest was je gewoon naar de winkel gegaan, dan had je je speeltje direct gehad voor hetzelfde bedrag... Alleen kan je dan die laser behandeling niet doen. Mijn ervaring is dat je niet het geld gewoon naar ze over moet maken, dan duurt het alleen maar langer.

Ok bedankt....dan wacht ik af.

ikl zou niet afwachten, dat kan lang duren. Je had echt in je bevestigingsmail de betalingsgegevens moeten hebben. Als het goed is heb je een bestelnummer (of een webnummer) in die bevestigingsmail. Pak de telefoon en bel het gratis nr van de applestore. 0800-023-0432. geeef je webnr door en zij helpen je verder met de ontbrekende gegevens.

succes

Ik heb met mijn bestelling bij de apple store het geld zelf overgeschreven naar het nummer. Een paar dagen later gebelt en alles bleek goed aangekomen en ze waren al begonnen met de productie.