vraagje over blender 3d

heeft iemand ervaring met dit programma? ik ben er nl. tegenaan gelopen in een zoektocht naar een geschikt en betaalbaar 3d programma en vond blender 3d[.org] Ben onder de indruk ervan en op zoek naar een nederlandstalig pdfje of iets dergelijks... Het is ook gratis te downloaden... dat verbaast me nog het meest eigenlijk...vanwege de vele mogelijkheden... Kan iemand me er iets over vertellen? maakt niet uit wat any info is welcome :wink:

Vorig jaar zat er iemand in mijn klas en die had een nederlandstalig boek over blender 3D. Alles was zeer goed uitgelegd, misschien ben je er iets mee.

Ik heb een aantal links gehad van iRik, daar staan een hoop bruikbare oefeningen tussen, die links heb ik alleen niet opgeslagen dus moet je iRik ff een pm sturen. Dan wil hij ze vast wel geven.

[quote:e8ed18b2ec="konijn"]Vorig jaar zat er iemand in mijn klas en die had een nederlandstalig boek over blender 3D. Alles was zeer goed uitgelegd, misschien ben je er iets mee.[/quote:e8ed18b2ec]

jawel hoor
in nederland gekocht neem ik aan?

Euhm weet iemand ondertussen al de titel van dit boek ? ben er ook in geïnteresseerd