Vraagje over golive

Ik ben bezig met mijn website in golive... nou zit ik met een klein "probleem" [url]http://www.stillestormen.nl/check[/url]

als je naar de site gaat en aan de rechterkant op portretten klikt kan je vervolgens op een plaatje klikken aan de rechterkant.
Om dan meerdere fotos te zien moet je op die foto klikken alleen deze fotos verschillen van verhouding dus als je erop klikt “verspringen” ze.
Ik wil graag dat ze in het midden blijven.
Iemand een idee?
ik maak gebruik van de action: slideshow

Ik heb er geen verstand van maar als ik op de drie beschikbare foto's klik worden ze netjes centraal geplaatst en verspringen ze dus niet

ja klopt maar als je die grote foto ziet kan je daar ook nog op klikken......

Ik heb er helaas ook geen verstand van maar als ik op de grote foto klik gebeurd er niets.

Succes

Bij mij gebeurt er wel wat met die grote foto... niets verspringt, en ziet er netjes uit. Maar 't is dat je 't zegt, maar anders had ik nóóit geweten dat die grote foto ook klikbaar is.

Het enige wat ik kan verzinnen is Javascript gebruiken. Er is een CSS-tag die
verticaal centreert, namelijk:

[code:1:db48bcc0d9].divnaampje {
vertical-align: middle;
}[/code:1:db48bcc0d9]Maar deze werkt niet altijd even goed in alle browsers… van wat ik kan vinden.
http://alistapart.com/d/footers/footer_variation1.html
Deze link zou misschien wel kunnen helpen bij je :wink:

mm zal het zo eens bekijken idd. maar klopt... moet nog aangeven dat je op de fotos kan klikken of misschien gewoon een soort van pijltje.

maar hij verspringt niet?
hij pakt elke keer de linkerboven hoek als uitlijning maar ik wil het midden van de foto als uitlijning
ahh ik ga nog even verder zoeken :smiley:

Ooow, dat klopt ja :) Hij staat boven gelijnd, maar als een foto te lang is valt hij inderdaad achter de onderkant van de site.

Het is volgens mij makkelijker om foto’s een maximum hoogte te geven.
Zo zijn ze makkelijker verticaal te centreren (je zorgt gewoon dat er een