Vraagje over KisMAC

Ik heb een vraagje over het programmaatje KisMAC. Ik heb via een Tutorial videootje gezien hoe het programma werkt......maar als ik een driver wil kiezen in het menuutje, dan staat "use as primary device" niet aanklikbaar. En in die video hadden ze juist gezegd dat je die optie moest kiezen en daar was het wel aanklikbaar. Waarom lukt dat niet met mn Airport? Ik heb alles gedaan wat ze zeiden: op passieve mode zetten en airport uitzetten voordat je KisMAC opent. Iemand ervaring? (zie foto)

[img:d04c528000]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12869[/img:d04c528000]

Volgens het screenshot staat je airport nog aan :innocent:

Nee hahaha.....ik heb het op beide manieren uitgeprobeerd. Ik moest Airport in de afbeelding wel aanzetten, hoe kon ik anders het bericht plaatsen op dit forum? :P

Wat voor Airport heb je ? De Airport express of de oude Airport ?

De nieuwe kan niet reinjecten, ik zie dat je met een beta build werkt, da’s wel de bleeding edge hoor, ik heb er al meerdere kernel panic van gehad, plus dat soms je Airport niet meer herkend word als je kismac weer eens afschiet omdat ie vast gelopen is :wink:

Maar op zich wel cool dat nu de Airport express in promiscuous mode kan :stuck_out_tongue:

Ik gebruik persoonlijk gewoon een USB Sitecom WL102 en die doet het perfect, ook reinjecten en zo :wink:

Kun je met wat zoeken op marktplaats voor niet te veel wel vinden…

he...je klinkt als iemand die er werkelijk verstand van heeft. Ehhh.....Ik heb een Airport extreme....Ik zit op een Powerbook G4. Kan dat dan niet? In die video gebruikten ze een USB device of zoiets.....ik weet niet wat het is, maar ik heb (volgens mij) alleen toegang tot internet via mijn Airport Extreme. Wat is dat andere ding waar je het over had? Kan ik dat ook gebruiken voor mijn Pb? Ik heb trouwens R115 van KisMAC. Net vers gedownload van hun website, dus het is de laatste versie.

[quote:a3041e4071="iNasty"]he...je klinkt als iemand die er werkelijk verstand van heeft. Ehhh.....Ik heb een Airport extreme....Ik zit op een Powerbook G4. Kan dat dan niet? In die video gebruikten ze een USB device of zoiets.....ik weet niet wat het is, maar ik heb (volgens mij) alleen toegang tot internet via mijn Airport Extreme. Wat is dat andere ding waar je het over had? Kan ik dat ook gebruiken voor mijn Pb? Ik heb trouwens R115 van KisMAC. Net vers gedownload van hun website, dus het is de laatste versie.[/quote:a3041e4071]

Ik kan melden dat ik Kismac heb draaien op mijn iBook G4 met een airport extreme. Exacte versies kan ik je (nog) niet geven (ben nu op mijn het werk…).