vraagje over levering v iBook

Hoi, Ik heb een iBookje en iPod mini besteld, ik zou het normaal gezien vorige week krijgen, maar kreeg een mail van apple dat " er een grote vraag naar was...". Gisteren stond er op de order pagina "preparing Shipment" en vanochtend "Shipped". Wil dit zeggen dat hij vandaag komt? of zal dit nog enkele dagen kunnen duren? Er staat ook dt bji de uitleg: [quote:20e2fe6159] We've shipped your order to you. If you haven't received it yet, you can track your shipment from the order status page.[/quote:20e2fe6159] Wil dit nu zeggen dat ik kan zien waar dat het nu is of wat?

groetjes…

Volgens mij zijn je spullen nu verstuurd (of verscheept) en kan je ze binnen enkele dagen verwachten. Dat 'tracken' van je order doe je hier. https://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/90804/wo/6c7ckpMC2QlF27mpddo1L8QI4vz/1.

ok, dan kan ik vandaag nog weg :P thx voor je snelle reactie

Hieruit begrijp ik ook dat het meerdere dagen duurt http://promo.euro.apple.com/promo/apple_store_help/nl/consumer/followup.html

Als ie shipped is heb je als het goed is ook een tnt-nummer waarmee je bij tnt de huidige locatie kan opvragen.

Jah, 'k heb het erbij gezien (na een paar keer naar de site te gaan :P ) Thx voor hulp :) Nu maar wachten, eh :innocent:

Is da normaal da ge meer als een week moet wachten totdat die (eindelijk) aankomt? m'n iBookje is nògsteeds niet binnen :'( Ik vind de levertijd absurd lang :S

ik heb mijn iBook in de Applecentre Maastricht besteld, en ben al bijna 2 weken aan het wachten.......

Ik heb op vrijdag avond mijn iBook besteld, zaterdag morgen stond mijn bestelling op shipped. Dinsdagmorgen: ding-dong! iBook geleverd!

Een TNT nummer krijg je niet als je naar België laat leveren. TNT levert alleen in Nederland, voor België wordt een andere service gebruikt.

Ik wou al net zeggen, ik had m toch echt binnen een 5 werkdagen ofzo, zelfde met de Mighty Mouse. De levering gaat echt hendig snel.

Vorige week maandag iBook besteld in een Apple-centre. Ze zeiden dat ze de 25ste een nieuwe levering kregen. Maar tot op heden nog niks gehoord. Terwijl die bestelling al een paar weken stond. Dus voor mij geldt ook dat het absurd lang duurt!

[quote:1d15df4a1b="gizzmo"]Is da normaal da ge meer als een week moet wachten totdat die (eindelijk) aankomt? m'n iBookje is nògsteeds niet binnen :'( Ik vind de levertijd absurd lang :S[/quote:1d15df4a1b]

Ik heb mijn bestelling afgelopen maandag geplaatst. Sinds vrijdag krijg ik de melding ‘shipped’. Het track-nummer werkt op een of andere mysterieuze wijze niet, dus ik wacht wel af.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb mijn iBook ook aangepast (van 40gb naar 60gb), en er daarnaast ook nog een twee andere producten besteld. Er werd mij verteld dat eerst alle producten zouden worden verzameld alvorens er iets werd bezorgd. Dit zou bij jou eventueel ook kunnen meespelen.

Ik verwacht hem rond dinsdag, zoals ook wordt aangegeven op de site. Maar het blijft natuurlijk altijd afwachten.

da's ni fijn eiglijk hoor; ik wilde vorige week iets voor mijn broertje bestellen van de online apple store maar omdat het zo lang duurt voor m'n ibook dacht ik dat het beter was om dan maar niet te bestellen... Wie weet er mss hoe lang de levering duurt bij "Kuhne en Nagel" (dat is het leveringsbedrijf)

grtz, gizz

ik heb mijn iBook 12" 60 gig hd vrijdag besteld in itpro in antwerpen, ze hadden er al zo een 4 besteld en ik was de laatste dat nog op die wachtlijst kon geplaatst worden, ze verwachten dat de iBooks deze week of begin volgende week binnen te hebben... dus moet ik eigenlijk niet zo lang wachten

natuurlijk is het altijd wel leuker als je je spul direct mee naar huis kan nemen!

ik heb mn ibook besteld bij ITPro in sint-niklaas, en heb toch ook bijna 3 weken moeten wachten (enoooorme vraag naar de nieuwe ibooks :s)

[quote:c58fc89f4d="gizzmo"]da's ni fijn eiglijk hoor; ik wilde vorige week iets voor mijn broertje bestellen van de online apple store maar omdat het zo lang duurt voor m'n ibook dacht ik dat het beter was om dan maar niet te bestellen... Wie weet er mss hoe lang de levering duurt bij "Kuhne en Nagel" (dat is het leveringsbedrijf)

grtz, gizz[/quote:c58fc89f4d]

Wat wordt er eigenlijk aangegeven bij de bestelstatus van de Apple Store? Zo staat er bij mij ‘on or before tuesday’.

nog steeds niets vernomen........ook niet eens een echte expect date

ondertussen al binnen? Maar zoals ik las kan het 3 weken duren :o, en dat is lang als je graag wil maccen

Jep, dezelfde dag als je post binnen gekomen... ben er blij mee.... :) :D

Wees niet bang dat er iets fout is gegaan. Apple heeft nooit een grote voorraad. Hierdoor kan het wel eens wat langer duren dan normaal. Met name als er nieuwe produkten uitkomen is de vraag vaak zo groot dat de produktie achterblijft. mijn ervaringen zijn zeer verschillend. Een keer wat accesoires besteld voor m'n powerbook, en die waren er binnen 4 dagen. Toen de Shuffle uitkwam heb ik bijna 5 weken moeten wachten. Dus wees geduldig. Mocht je de volgende keer iets willen bestellen en geen geduldkunnen opbrengen, probeer het dan eerst bij de dichstbijzijnde apple dealer. Meestal hebben die wel wat op voorraad.