Vraagje over toast

Hallo macliefhebbers,

il lees zojuist dat je toast niet icm met iedere brander kan gebruiker, ik heb pas een mac gekocht, een ibook 600 cd/cdrw/dvd maar nu vraag ik me af, kan ik met de interne brander gebruik maken van toast, om de mini cd's voor mijn mp3/mini cd speler te branden.
Volgens mail a mac die mij deze verkocht heeft, kon ik vanuit, iTunes dit branden, moest alleen erop letten dat het ipv muziek cd op mp3 zou staan, Wat wil nu, als ik heb gebrand op de bovenstaande wijze, dan lees mijn mp3 speler ze  niet, iemand die deze speler kent en mij kan helpen hiermee.

Zie graag jullie reactie tegemoet

mijn appeltje net aan de mac, maar wel helemaal macgek  :)

Toast zal ongetwijfeld werken op een IBook, op mijn IBook 500 (met dezelfde cd-drive) werkt Toast in ieder geval prima.

Kan het zijn dat je MP3 speler de MP3's als data wil zien? probeer een een cdtje te maken in dataformaat.

hoi bart bedankt voor je tip ik ga het ff testen , ik laat je weten of het lukt

gr  mijn appeltje

hoi bart, helaas werkt dit ook niet,dus zal wel aan de mp3/cd speler liggen. jammer zonde van het geld, heb 159 euro betaald, en nog geen cdtje kunnen luisteren in mijn speler, maar ja dan draai ik ze maar in de mac of in mijn dvd speler, heb ik toch  nog wat voor mijn dure schijfjes

Hallo Bart en anderen

Hierbij wil ik je even larten weten, dat het nu allemaal werkt, het lag niet aan toast of de instelling, maar aan mijn MP3 spelertje.
De leverancier heeft mij een nieuwe gegeven, en nu werkt het perfect.

mijn appeltje