Vraagje - RtcW

Mijn geliefde kwam gister thuis met de heugelijke mededeling dat ie Return to Castle etc op de kop heeft getikt. Nou vroeg ik me af (heb het nog niet gezien, we zijn thuis tijdelijk Macloos, boehoehoe) of het behalve fijn schietwerk ook nog iets anders is. In Quake II bijvoorbeeld had je geheime ruimtes en dingen en als je op een lampje schoot dan ging er een deur open enz. (dat hebben ze er bij III uitgehaald en nu vind ik Quake meteen een stuk minder leuk-->overgestapt naar Unreal). Mijn vraag is dus eigenlijk: zitten er ook "secret areas" in?

Ben benieuwd,

Firefly

Hehehe..meer dan je ooit zult vinden!! Net als het eerste Wolvensteinspel en Doom en Marathon! Zoekt en gij... :p

Uhoh, dat zal weer een nieuwe verslaving worden dan...cool!(die secret areas dan bedoel ik)

Wie kan mij wat meer vertellen over de systeemeisen voor RTCW....

Heb je echt een G4 nodig of kan je het met een iMac G3/500 mhz/640 MB ook af…
Lees namelijk nogal eens verschillende eisen !!!

:angry:

Weet de eisen niet precies, maar draait hier onder OSX op mijn G3 400 [398mhz :-)] gewoon... dus moet op die 500 mhz geen probleem zijn....

mk

Ene Vuurvlieg [FF]

waarom zijn jullie tijdelijk macloos?? ben niet nieuwschierig of zo???

mk

[quote:post_uid10="mailking"]Ene Vuurvlieg [FF]

waarom zijn jullie tijdelijk macloos?? ben niet nieuwschierig of zo???

mk[/quote:post_uid10]
Hadden in den beginne 4400. Maar er zit geen modem in en het toetsenbord is laatst helaas overleden. Erbij hadden we een purple i-mac en toen besloot mn geliefde er een PC bij tekopen. Drie was een beetje veel (de stoppen vlogen er steeds uit) dus toen hebben we de i-mac verkocht, in het kader van : internetten kan ook op de PC en we houden nog een Mac over. Nu hebben we beslten een nieuwe i-mac te kopen (oooohhhh, hij is zo mooi) en de PC te verkopen. Die is dus al verkocht, terwijl we nog in blijde verwachting van de i-mac zijn.

Satisfied?

Ik ben ook n ó ó ó ó ó óit nieuwsgierig hoor! Vraag maar aan Macmickey…

greetz,
FF

[quote:post_uid0]Weet de eisen niet precies, maar draait hier onder OSX op mijn G3 400 [398mhz :-)] gewoon... dus moet op die 500 mhz geen probleem zijn....[/quote:post_uid0]

Ehm, draai jij m op OSX? Ik dacht dat hij op OS 9 moest… Of is er een patch / update?

Euuh RtcW is nooit voor OS9 uitgebracht (volgens mij). De demo deed/doet ut ook alleen maar op X. Of ben ik nu verschrikkelijk in de war mk?

Demo? K dacht dat ik het hele spel had gedownload... Maar ff proberen...