Vraagjes ivm Hotmail met Safari

Ik heb in mn bladwijzers mn postvak in opgeslaan van hotmail. Als ik hier op klik zou ik dus normaal gezien mn postvak in moeten zien.. Dit lukt soms, maar meestal moet ik nog eens mijn wachtwoord ingeven.. - Wat moet ik doen zodat ik nooit meer mn wachtwoord moet ingeven?

Mn 2de vraagje verduidelijk ik even met een screenshot.
Als ik een e-mail van iemand krijg en ik klik vervolgens op ‘beantwoorden’ dan zie ik dit :
[img:f29fce0bb3]http://users.pandora.be/matthi/hotmail.png[/img:f29fce0bb3]

Normaal moet dit dus de e-mail zijn dat ik ontvangen heb…

Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!

Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven, maar met de tweede heb ik zelf ook te maken.. Safari kan klaarblijkelijk niet omgaan met de HTML-weergave van het e-mailbericht, en drukt het dus af in code... Oplossing is eenvoudig; Firefox gebruiken...

[quote:c6e0d4021f="svan"]Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven, maar met de tweede heb ik zelf ook te maken.. Safari kan klaarblijkelijk niet omgaan met de HTML-weergave van het e-mailbericht, en drukt het dus af in code... Oplossing is eenvoudig; Firefox gebruiken...[/quote:c6e0d4021f]

Mja, maar ik ben wel tevreden met Safari, dus blijf ik hier liever bij…
Wat ik dus moet doen is de ontvangen e-mail kopieren en dan plakken als ik op beantwoorden klik…

Niet dat dit zO een groot probleem is maar ook niet aangenaam :stuck_out_tongue:

Ook aardig dat je die mensen hun GSM nummer hier plaatst.

[quote:9c91493bb3="Matthi"][quote:9c91493bb3="svan"]Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven, maar met de tweede heb ik zelf ook te maken.. Safari kan klaarblijkelijk niet omgaan met de HTML-weergave van het e-mailbericht, en drukt het dus af in code... Oplossing is eenvoudig; Firefox gebruiken...[/quote:9c91493bb3]

Mja, maar ik ben wel tevreden met Safari, dus blijf ik hier liever bij…
Wat ik dus moet doen is de ontvangen e-mail kopieren en dan plakken als ik op beantwoorden klik…

Niet dat dit zO een groot probleem is maar ook niet aangenaam :P[/quote:9c91493bb3]

Jup, zo doe ik het ook… Maar alleen als je per se het verstuurde bericht in beeld wilt houden… anders is :apple: + a en dan deleten van de tekst bij het beantwoorden natuurlijk nog wat makkelijker

[quote:da11bb96a0="Aaargh!"]Ook aardig dat je die mensen hun GSM nummer hier plaatst.[/quote:da11bb96a0]

Welk nummer? :stuck_out_tongue:

Nee nee, je hebt wel gelijk… Had er niet aan gedacht…

Waarom niet gewoon je Hotmailaccount in Mail instellen, werkt prima

[quote:7fb33d9008="jasper050"]Waarom niet gewoon je Hotmailaccount in Mail instellen, werkt prima[/quote:7fb33d9008]

Nope, in ieder geval niet als je de HTTPmail-plugin gebruikt, want daarvoor moet je tegenwoordig eerst Hotmail Plus hebben… en dat kost weer wat natuurlijk.

[quote:f8bdde84c2="svan"][quote:f8bdde84c2="jasper050"]Waarom niet gewoon je Hotmailaccount in Mail instellen, werkt prima[/quote:f8bdde84c2]

Nope, in ieder geval niet als je de HTTPmail-plugin gebruikt, want daarvoor moet je tegenwoordig eerst Hotmail Plus hebben… en dat kost weer wat natuurlijk.[/quote:f8bdde84c2]

Ik dacht dat je eerst een soort van plugin moest downloaden… Heb ik ooit eens gedaan… En het lukte om hotmail te gebruiken met mail…

Maar ben hotmail gewoon via browser… Dusja… :slight_smile:

[quote:b498077cbf="Matthi"]Ik heb in mn bladwijzers mn postvak in opgeslaan van hotmail. Als ik hier op klik zou ik dus normaal gezien mn postvak in moeten zien.. Dit lukt soms, maar meestal moet ik nog eens mijn wachtwoord ingeven.. - Wat moet ik doen zodat ik nooit meer mn wachtwoord moet ingeven? [/quote:b498077cbf]

ik neem aan dat je “Mijn e-mailadres en wachtwoord opslaan” hebt gekozen in de Hotmail inlogpagina en cookies aan staan in Safari?

Dat tweede probleem is wel suf als het aan Hotmail ligt. Waarom gebruik je geen andere webmail (bijv Yahoo of Gmail).

[quote:a0e3d30ea5="Matthi"][quote:a0e3d30ea5="svan"][quote:a0e3d30ea5="jasper050"]Waarom niet gewoon je Hotmailaccount in Mail instellen, werkt prima[/quote:a0e3d30ea5]

Nope, in ieder geval niet als je de HTTPmail-plugin gebruikt, want daarvoor moet je tegenwoordig eerst Hotmail Plus hebben… en dat kost weer wat natuurlijk.[/quote:a0e3d30ea5]

Ik dacht dat je eerst een soort van plugin moest downloaden… Heb ik ooit eens gedaan… En het lukte om hotmail te gebruiken met mail…

Maar ben hotmail gewoon via browser… Dusja… :)[/quote:a0e3d30ea5]

Jup, het schijnt dat het ooit via Mail werkte, en vandaar dat ik het ook geprobeerd heb (twee weken geleden). Maar toen protesteerde Mail met de melding dat Outlook Express/Outlook (weten we ook weer waar die plug-in op gebaseerd is :P) ondersteuning vanaf nu Hotmail Plus vereiste…
De hamvraag is nu; kent iemand een manier om dit te omzeilen?

Ik heb een 'gewone' Hotmail en bij mij werkt de HTTPMail plugin prima! Ik heb wel ooit een truc gedaan met Hotmail dat ik een -gratis- 250 MB inbox heb. (Hoe die truc precies ging, weet ik niet meer.. sorry.)

[quote="cowbell"][quote:4b77f21012="Matthi"] Dat tweede probleem is wel suf als het aan Hotmail ligt. Waarom gebruik je geen andere webmail (bijv Yahoo of Gmail).[/quote:4b77f21012]

wat ook wel o.k. is: mail van spymac, 1gb mailruimte en je krijg er nog wat .mac achtige shit bij zoals webdav en webruimte. Ik gebruik het al jaren en ben er zeer tevreden over!

Gevonden op internet:

Handelingen:

• Ga naar je hotmailinbox via je webbrowser
  • Ga naar “Instellingen” (staat rechtsboven)
  • Klik op “Prive”
  • en klik vervolgens “Mijn profiel”
  • Wijzig het land in “Verenigde Staten”
  • Wijzig staat in “Florida”
  • Wijzig postcode in “33332”
  • Druk nu op de knop om je instellingen op te slaan
  • Wijzig je taal in “Engels” (Dit staat ook bij privé)
  • Vul in je adresbalk (bovenin het scherm) het volgende in:
    http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose
  • Met bovenstaande link de-activeer je je account (je email wordt
    niet Verwijderd!!!)
  • Klik op de knop en sluit je browser en open een nieuwe en ga hiermee naar
    www.hotmail.com
  • Log in met je normale gegevens en doorloop vervolgens de
    reclamezooi (kies de free versie)
  • Je account is nu weer geactiveerd en meteen 25 MB.

Als je dit gedaan hebt, kun je je gegevens gewoon weer veranderen in
je eigen land, provincie, postcode en taal (hoeft alleen de gegevens te
veranderen en dan even (noormaal) afmelden en weer aanmelden) zonder
dat de 25 MB eraf gaat. !!!

Maar als je het laat staan word het uiteindelijk 250 mb…

Ik heb ondertussen al 250mb..

En op de vraag waarom ik geen gmail enzo wil gebruiken : Iedereen heeft nu al mijn hotmail e-mail, dus waarom moet ik dat weer allemaal veranderen? Al mn accounts, forums,…

[quote:427966ebcb="Matthi"]En op de vraag waarom ik geen gmail enzo wil gebruiken : Iedereen heeft nu al mijn hotmail e-mail, dus waarom moet ik dat weer allemaal veranderen? Al mn accounts, forums,.......[/quote:427966ebcb]

Waarom geen hotmail, de reden heb je zelf bovenaan al gegeven.
Misschien kun je je mail in Hotmail laten doorsturen naar een fatsoenlijk werkend alternatief. Hoewel 't is Hotmail, he? zal wal niet kunnen, je kan er geen reet mee. Geen POP, geen Doorstuur en een paar weekjes niet inloggen en je account is gedelete. Weg al je mailtjes.

[quote:e073e7ff88="sahne"]Gevonden op internet:

Handelingen:

• Ga naar je hotmailinbox via je webbrowser
  • Ga naar “Instellingen” (staat rechtsboven)
  • Klik op “Prive”
  • en klik vervolgens “Mijn profiel”
  • Wijzig het land in “Verenigde Staten”
  • Wijzig staat in “Florida”
  • Wijzig postcode in “33332”
  • Druk nu op de knop om je instellingen op te slaan
  • Wijzig je taal in “Engels” (Dit staat ook bij privé)
  • Vul in je adresbalk (bovenin het scherm) het volgende in:
    http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose
  • Met bovenstaande link de-activeer je je account (je email wordt
    niet Verwijderd!!!)
  • Klik op de knop en sluit je browser en open een nieuwe en ga hiermee naar
    www.hotmail.com
  • Log in met je normale gegevens en doorloop vervolgens de
    reclamezooi (kies de free versie)
  • Je account is nu weer geactiveerd en meteen 25 MB.

Als je dit gedaan hebt, kun je je gegevens gewoon weer veranderen in
je eigen land, provincie, postcode en taal (hoeft alleen de gegevens te
veranderen en dan even (noormaal) afmelden en weer aanmelden) zonder
dat de 25 MB eraf gaat. !!!

Maar als je het laat staan word het uiteindelijk 250 mb…[/quote:e073e7ff88]

Ik heb er niets voor hoeven doen???
Op een zekere dag had ik 250MB, niet dat ik hier gelukkig over ben: ik gebruik mijn hotmailaccount louter voor MSN Messenger