Vraagjes over de iPod nano...

ik wou weten of er problemen zijn met de ipod nano,, mijn ipod mini loopt best snel leeg vind ik en daarom wil ik een nieuwe kopen.. de ipod nano denk ik dus.. is er een 6 gb nano en zijn ze er ook in kleurtjes?? behalve zwart en wit?? :?

iPod nano's zijn er op dit moment alleen in het wit en zwart, en in 1, 2 of 4 gb.

Met zo'n topic titel krijg je niet veel bezoekers, dat garandeer ik je... Ik zal hem wel even aanpassen...

Waarom zoveel nutteloze topic's? Over de kleuren en aantal GB, kijk op de website en je vind álle informatie over de Nano. En over problemen kan je ook wel wat vinden als je op "nano" zoekt. Dus, ga eerst eens zoeken voordat je gelijk een topic opent. :sealed:

[quote:2106495e58="Honda360"]Waarom zoveel nutteloze topic's? Over de kleuren en aantal GB, kijk op de website en je vind álle informatie over de Nano. En over problemen kan je ook wel wat vinden als je op "nano" zoekt. Dus, ga eerst eens zoeken voordat je gelijk een topic opent. :sealed:[/quote:2106495e58] koest en in je mand jij :wink: Veel mensen kunnen dat simpelweg niet vinden o.i.d. Veel mensen zien teveel knoppen en weten niet het kunnen vinden. En wat voor moeite is het dan even de vraag te beantwoorden??

Dus, nee er is geen 6GB. Wel 1,2 en 4 GB. De enigste kleuren zijn wit en zwart.

een tip voor je:

als je een nano koopt…koop er dan meteen zo’n bescherm sticker bij. De nano krast ongelooflijk snel!! ik heb spijt dat ik alleen een case heb gekocht en niet ook een sticker…zelfs in die case krast ie :cry: Dat is heel lelijk en vooral als je een zwarte nano hebt

[quote:dc5cc048f1="I-think"][quote:dc5cc048f1="Honda360"]Waarom zoveel nutteloze topic's? Over de kleuren en aantal GB, kijk op de website en je vind álle informatie over de Nano. En over problemen kan je ook wel wat vinden als je op "nano" zoekt. Dus, ga eerst eens zoeken voordat je gelijk een topic opent. :sealed:[/quote:dc5cc048f1] koest en in je mand jij :wink: Veel mensen kunnen dat simpelweg niet vinden o.i.d. Veel mensen zien teveel knoppen en weten niet het kunnen vinden. En wat voor moeite is het dan even de vraag te beantwoorden??

Dus, nee er is geen 6GB. Wel 1,2 en 4 GB. De enigste kleuren zijn wit en zwart.[/quote:dc5cc048f1]
Ben het met je eens dat sommige dingen waarschijnlijk moeilijk te vinden zijn, maar sommige dingen liggen wel heel erg voor de hand. De reden dát dingen zo slecht te vinden zijn is door al die dubbele topic’s. Maargoed, ben geen moderator/admin, dus bemoei me er niet mee. :lol: