Vragen over Ipod Nano

Hallo, ik heb gister een ipod nano gekocht. Maar nu heb ik f een paar vraagjes, het zal wel erg simpel zijn, maar ik zie het nog niet 8)

• Hoe verwijder ik toegevoegde foto’s ?

• Hoe verwijder ik niet in 1x alle foto’s?, hoe kan ik dus foto selecteren om te verwijderen?

• heeft er verder iemand nog tips die ik juist niet of juist wel kan/zou moeten doen ?

BVD :mrgreen:

Gebruik je een bepaalde map om je foto's te synchroniseren?... knip en plak de foto's die je niet meer op je nano wilt er dan gewoon uit, of beter, maar een map alleen voor foto's voor je nano. Verwijder daaruit gewoon de foto's die je niet meer wilt en synchroniseer je nano.

Maar dan blijft er bij mij op de iPodNano nog wel de namen van de geledigde mappen staan....

Indien je Apple gebruiker bent...

Just use iPhoto… It’s so easy :slight_smile:

[b:4018329f92] Tip [/b:4018329f92]
Probeer de nano zoveel mogelijk te beschermen voor krassen, of je gaat amper nog zien welk liedje je afspeelt

[quote:0efcb97f2f="Matt."]Indien je Apple gebruiker bent...

Just use iPhoto… It’s so easy :slight_smile:

[b:0efcb97f2f] Tip [/b:0efcb97f2f]
Probeer de nano zoveel mogelijk te beschermen voor krassen, of je gaat amper nog zien welk liedje je afspeelt[/quote:0efcb97f2f]

je moet dat ding gewoon niet bij je sleutels bewaren, daar kan een mobiele telefoon ook niet zo goed tegen. verder kun je dat meegeleverde beschermhoesje eromheen doen als je hem ergens in hebt zitten :slight_smile: