Vreemd probleem (opgelost)

Kan van het ene op het andere moment niet meer printen. Krijg de melding; te weinig geheugen. Dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ik er 786 mb in heb zitten. Harde schijf is nog niet half vol en er staan ook geen tig programma's open. Ik heb de printer al achter een andere Mac gehangen, niks aan de hand, print gewoon.

Heeft iemand ervaring met dit vreemde probleem?

wat voor printer is het?

epson stylus C84

ik zou eens opnieuw opstarten en mocht je dat nog niet geprobeerd hebben zou je eens kunnen kijken wat er in de wachrij staat voor de printer.

eventueel opnieuw drivers downloaden en opnieuw installeren.

Misschien wil je iets heel erg groots printen? En heeft de printer zelf te weinig geheugen?

bestandje kopieren naar nieuw document en dan opnieuw printen? :innocent:

Zelfs het kleinste tekstje weigert hij te printen.

Gewoon eerst eens de computer opnieuw opstarten.

Helpt dat niet, dan de printer verwijderen uit OS X, de computer weer opnieuw opstarten, en de printer weer aanmelden in het OS.

Geef ook als je opnieuw in je eigen draadje post duidelijk aan welke van de suggesties je al hebt geprobeerd. Ook al heeft het geen resultaat gehad.

Je hoeft echt niet zo vaak te herstarten, meestal volstaat uitloggen en opnieuw inloggen. Alleen met bepaalde kernel extensies of aanpassing zolas Security Updates moet opnieuw opgestart worden in OSX.

Het probleem is opgelost. Heb de printer verwijdert en toen opnieuw geinstalleert. Bedankt voor het meedenken.