Vreemd probleem

Mijn iTunes doet nogal raar. Gisteren heb ik het album "the earth is not a cold dead place" op mijn iPod geluisterd. Dit is een album waarop alle nummers mooi in elkaar overgaan.

Vandaag start ik iTunes op, en wil ik nog eens een nummer uit dat album luisteren. Maar ik keek vreemd op toen ik zag dat het desbetreffende nummer plosteling geen artiest meer had. Er stond dus nog de naam van het nummer het album, maar niet de artiest.
Balen.
Dus, ik vul de artiestnaam mooi opnieuw in, het nummer gaat weer op zijn goede plaats in het album staan.

Maar nu het vervelende. Dat album is geweldig, mede omdat alle nummers mooi in elkaar overgaan. Gisteren op mijn iPod was alles nog in orde.
Maar, mysterie alom, vandaag in mijn itunes niet meer. De nummers eindigen 2 seconden te vroeg, waardoor ik 2 seconden stilte heb tussen de nummers.
Heel vervelend!
ik heb geprobeerd het hele album te slecteren en dan :apple:-i vinkje bij aaneensluitend album, maar nog steeds dus die die fokking seconden stilte.

Iemand een geniaal plan? Ik kan de cd niet opnieuw importeren, omdat ik die cd geleend had van iemand anders. Dit leek me geen groot moreel probleem, omdat ik het album op vinyl heb, en de cd dus enkel nodig had om mijn gekochte muziek in de computer te krijgen.

Alvast grote dank,
Peter

Bij de voorkeuren van itunes onder de tab "afspelen" kan je 'laat in elkaar vloeien' aanvinken. Is dit een oplossing?

Wankei

Neen, dit had ik ook al geprobeerd, dat lost het probleem ook niet op. En het is de bedoeling dat op de iPod de nummers ook aan elkaar hangen... En dat gaat niet op deze manier.

Toch bedankt!