Vreemde audio bug in imovie??

Hoi Allemaal,

Ik heb laatst even een filmpje bewerkt in imovie maar zit met een erg vreemde bug. Het originele filmpje had achtergrondgeluid wat ik heb gemute door het volume op 0% te zetten. Vervolgens heb ik er een audio bestand als achtergrond bij gedaan. Nu ik het geheel heb ge-export komt op een paar plekken het achtergrondgeluid “opeens” heel kort omhoog. Het viel me op dat het bij stukjes was die ik heb vertraagd of versneld, maar niet consequent bij allemaal. Heb het op verschillende manieren proberen te exporteren maar ik ben nu even het spoor bijster. Weet iemand iets dat werkt of herkent deze bug uberhaupt?

Alvast bedankt,
Ad

Laaste updates al binnen? En anders: [url]http://www.apple.com/macosx/feedback/[/url]

Jup laatste updates binnen

Ik heb maar het filmpje zonder muziek geexporteerd en vervolgens geimporteerd en de achtergrondmuziek eroverheen gedaan.. Niet echt kunnen oplossen dus

Dag, Ik heb het ook ondervonden bij ge-exporteerde filmpjes met aangepaste snelheid en geluid. Binnen iMovie dat project bekijken gaat wel goed inderdaad. Bij mij is ook alles up-to-date qua systeem SL. Gr Andre