Vreemde foutmelding

Goedemiddag!

Een collega van mij kreeg net een hele vreemde foutmelding:

‘U hebt een schijf in de computer geplaatst die volumes bevat die niet in OSX kunnen worden gelezen. klik op negeer als u door wilt gaan met de schijf in de computer’

En dan kan je kiezen initialiseer, negeer of verwijder

Maarrrrrr, ze heeft er helemaal niets ingestopt!!!
Drukt ze op verwijder dan word automatisch Quickmail opgestart.

De melding komt nu om de 2 minuten

<edit> een Ipod was aangesloten. Na herstart Mac, zag de finder hem niet meer. En nu wil de Ipod ook niet meer opstarten, blijft een apple teken geven

Iemand hier bekend mee???
En wat te doen???

Alvast bedankt voor de reacties…

grtz[/i]

Wellicht heb je er niets aan, maar deze melding kan ook komen bij een disk IMAGE welke niet goed is. Dus misschien kun je het eens in die hoek zoeken. Misschien een DMG bestandje proberen te mounten?

het lijkt er op dat je ipod kapot is, komt er een tikkend geluid uit, dan is hij inderdaad kapot, je zou nog kunnen proberen om met de laatst software de ipod te herstellen naar de fabrieks instellingen. programma's -> Hulpprogramma's -> iPod-software-updater -> iPod Updater 2004-07-15

Menu en Play ingedrukt houden tegelijk werkt ook niet bij de iPod? En issie wel opgeladen :wink:

[quote:3a63c1e609="Hugo"]Menu en Play ingedrukt houden tegelijk werkt ook niet bij de iPod? En issie wel opgeladen :wink:[/quote:3a63c1e609]

Dat werkt wel, maar hij start niet verder op dan het appeltje. Batterij is opgeladen

Ik heb dat ook een keer gehad (mac zei dat hij perse de schijf wilde initialiseren) en toen heb ik norton er overheen gerost en dat werkte. Soms is norton best handig daarvoor. Die ipod moet je anders ff hardreseten dus: menu en play tegelijk indrukken totdat je dat apple teken ziet vervolgens back en forward tegelijk voor reset (1g ipod)