Vreemde iPod dag

Het heeft zichzelf al opgelost maar ik wilde jullie dit niet onthouden. Zat vandaag lekker rustig in de trein toen er nogal luid pratende mensen instapten. Dat is voor mij altijd het sein om mijn iPod in te schakelen. Dat deed ik dus ook. Alleen, er stond niets meer op!!! Vervolgens de hele treinreis heen en terug naar aller gesprekken moeten luisteren waar ik normaal gesproken niets van merk. Aaaagghh!!!

Ik kom thuis en plug 'm in. Loopt vast. Niet herkend op bureaublad, iTunes of schijfhulpprograama. Reset hem voor de 3e keer die dag en weer niets. Dit herhaalde zich een paar keer en ik herstel mijn permissies. Herstart nog een keer en plotseling had ik alles weer terug.

Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik weet wel dat ik dit niet vaker moet meemaken. Niet goed voor mijn gezondheid. Heeft iemand suggesties wat hier gebeurt is? Mijn iPod is ongeveer anderhalf jaar oud en ik heb hem nog nooit geformateerd.

wat ook zo erg is.. is dat je in de trein stapt...

en dat je iPod dan erg lang over het opstarten doet.
en dat hij gewoon leeg is… :slight_smile:

Waren het geen interessante gesprekken dan? (waar dacht je dat Carmiggelt zijn inspiratie vandaan haalde) :wink:

Het kan zijn dat de verbinding van je HD los is geraakt of los aan het raken is. Het is dan meer door toeval dat hij het nu weer doet.

Je zou hem open kunnen maken en even het HD stekkertje weer aandrukken. Als je pech hebt is een soldeer verbinding die slecht is geworden en gaat dit vaker optreden.

Had je hem voordat je hem pakte ook “koud” of juist “warm”…

Weet je wat het allerergste is.... dat dit soort "cold-freezes" al sinds de eerste iPods voorkomen...

Je zou hem terug naar :apple: kunnen sturen…zelfs buiten de garantietermijn willen ze met dit soort problemen nog wel helpen zoeken naar een oplossing.