Vreemde prijs in onderwijsstore

Hallo,
ik heb zojuist een Lacie HDD besteld, maar ik vroeg me af of de prijs van de onderwijsstore wel klopt. De HDD kost in de normale store € 99,95 en in de onderwijsstore staat dezelfde prijs vermeld op de hoofdpagina.
Onderwijsstore en de Normale store
Wanneer je echter besteld in de onderwijsstore wordt er vermeld dat het subtotaal € 82,60 bedraagt. De verzending kost €5,00 en er moet blijkbaar € 18,40 BTW betaald worden.
Hoe zit het uiteindelijk met de “onderwijskorting”? Ik heb nu alsnog € 106,00 betaald. Dezelfde prijs die je ook betaald wanneer je via de normale store besteld. Ik heb uiteindelijk dus geen korting gekregen.
Wellicht weet iemand hoe dit zit? :slight_smile:

Geldt de onderwijskorting ook voor randapparatuur? Ik dacht van niet…

Nope, enkel op Macs, iPads en iPhones. Volgens mij ook iPods maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen. Maar geen randapparatuur in ieder geval.

Alleen voor Macs, iPads en bepaalde Apple randapparatuur (magic mouse, etc.)

Voortaan toch eerst even hier kijken. Zou je bijna twee tientjes gescheeld hebben.

Uiteraard heb ik daar eerst gekeken @THX-1138 , had hem eventueel ook bij Dixons kunnen bestellen. Ik had op het moment niet heel veel zin om via een webshop te bestellen waar ik nog nooit iets gekocht had, vandaar dat ik de HDD rechtstreeks bij Apple besteld heb. Jammer dat de Mediamarkt of Saturn niet alle Lacie HDD’s verkoopt.

Je kan hem weer terugsturen.