Vrijdag de 13de. Ah yeh!

En? Iemand al iets tofs mee gemaakt? Vertel! :P

Ja hier net een vet ongeluk man! Sodemieter! Ambulance erbij enzo... :( Die vent was met z'n harses flink tegen het stuur aan "geklatst" Lekker begin.. :?

[img:84aef4da92]http://yamcha.dragonpalace.net/Friday13.gif[/img:84aef4da92]

Wat erg. :o :innocent:

[quote:80315d178b="Urbin"]... iets tofs mee gemaakt?... :P[/quote:80315d178b] Jahaa - onze adsl (werk) was twee dagen plat en is TODAY weer gefikst! 8)

suuuppppeeerrr dag weer natuurlijk :D:D:D:D

Gaat prima... Heb vandaag mijn G4 dood weten te maken... hem weer tot leven gebracht (geheugen moet je stevig doordrukken), Jaguar weer verder geëxploreerd, Dit forum weer eens afgestruind, nog steeds geen geluid uit mijn Mac weten te krijgen...

Probeer ik net op een ander draadje te reageren… wordt het afgesloten terwijl ik typ… :S

Afijn… met Dolf Janssen op de radio… een kat aan mijn voeten en een Mac op mijn bureau kan mij niets gebeuren 8)

hopelijk geen zwarte kat....

Welke kleur dan?

[img:d7febe3693]http://www.artemis.nl/images/illustraties/anikat.gif[/img:d7febe3693]

Ben vandaag verkouden geworden... spannend genoeg? :P

snif hoest

Vandaag vrijdag de 13e! Vandaar dat ik zo'n kut-dag heb! (ik loop iedereen uit te schelden, net rapport gekregen met 5 (!!!) onvoldoendes... fietssleutel kwijt... )

Vandaag ging de bus kapot toen ik onderweg naar mijn werk was, half uur te laat (ik weet niet of dit vrijdagdedertiende ongeluk is, ik woon in Dublin en daar gebeurd het regelmatig dat een bus het begeeft).

Mijn zwarte kat liep onder een ladder door en van de weeromstuit kwam ze onder een auto; morsdood

Ken en Barbie gaan scheiden.....

En mijn vriendje heeft een etentje afgezegd :frowning:

een dubbele virusmelding op mijn pc.

[quote:6ee96230b1="iVeo"]Ken en Barbie gaan scheiden.....

En mijn vriendje heeft een etentje afgezegd :([/quote:6ee96230b1]

Hoe laat Barb? :wink:

Hier liep vandaag wel een zwarte kat rond... maar ook een rode dus ik denk dat dat mekaar weer ophief. :P

Vlaardingen, best een eindje uit De Buurt.... En nu Ken weer vrijgezel is.... :wink: Ik zal hem eens even mailen wat zijn plannen zijn.

lekker normaal daggie gehad vandaag...

Alleen op mijn lip gebeten, maar dat gebeurt vaker :stuck_out_tongue:

Best een fijne dag...

Heb ff 1GB aan RAM in mijn PB geprakt. (of moet dit nou weer in een andere thread?) Techtool pro 4 wil alleen niet meer ofstarten maar dat komt later wel. draait voor de rest als een zonnetje.

Heel de dag een beetje zitten stoeien met slecht inelkaar gedraaide Cascaded Stylesheet.

En… nu lekker een grote pizza besteld bij Domino’s, Hot en Spicy… zal ik morgen heeeeel veel spijt van hebben dat ik die heb genomen…

bij voorbaat dus al: :cry:

[quote:2ecca026c3="iVeo"]Vlaardingen, best een eindje uit De Buurt.... En nu Ken weer vrijgezel is.... :wink: Ik zal hem eens even mailen wat zijn plannen zijn.[/quote:2ecca026c3]

Any time :wink: