VVV bonnen - Amsterdamse Apple store winkel

Hi,

Na het gebruik maken van de zoekfunctie kon ik mijn vraag niet beantwoorden: Kan ik met VVV bonnen betalen in de Apple Store Winkel? Ben van plan morgen in de Amsterdam een Watch aan te schaffen.

Dank,

• B

Ik vrees van niet…

VVV bonnen, bestaat dat nog?
Maar de apple store accepteert alleen pinnen, creditcard, cash en Apple Store cadeaubonnen

Welke baas geeft nog VVV bonnen bij het uitzwaaien? Dat is toch tegenwoordig een Bol of Apple bon…
Toch jammer dat die V&D weg is, dat was een soort ideale VVV bon shop. Misschien heeft de Bijenkorf nog een Apple shop-in-shop.

En Dixons bestaat ook al niet meer :cry:
Je kan evt accessoires kopen bij een andere zaak met die bonnen.

bcc kon ook dacht ik

https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubon-besteden/winkels

Ik denk niet dat VVV cadeaubonnen geaccepteerd worden. ?

De BCC winkels accepteren ze. De Kijkshop en Expert ook. Of ze er Apple spullen verkopen waag ik te betwijfelen.
Wat wel een suggestie is, is Leapp. Dan heb je een refurbished watch voor je VVV bonnen. :slight_smile:

@Night,

Leapp, refurbished watch, LET OP DE PRIJS, ga eerst even zitten voordat je het vraagt…

Ach, daar heb je toch die bonnen voor? :evil: T’is het één of het ander… En duurder als een nieuwe zal het nooit zijn.

Wat wel kunt doen in bij Primera je VVV bonnen omruilen voor een ‘Bol.com’, ‘Mediamarkt’ of enige andere cadeaukaart die ze daar aanbieden. Maar ook hier geldt niet alle Primera’s accepteren VVV bonnen.

Misschien jogt @iSneaker al met zijn Watch en coole sneakers.
En, gelukt?