W800i Bluetooth sms zenden en ontvangen

Ik heb al een tijdje de W800i en sinds kort een Bluetooth dongletje voor mijn iBookje.

Nu heb ik alles ingesteld gepaart en het werkt goed met iSync (op de hele-dag afspraken na dan)

Maar nu is het probleem dat SMS en via Adresboek niet werkt. Ik heb Blue tooth in addressbook aangezet en stuur dan een SMS naar een contact. Krijg het scherm om mijn sms in te vullen. Maar na het zenden gebeurt er niks. Geen foutmelding of iets dergelijks. Gewoon niks.
Iemand die dit wel werkend heeft met een SE?

SMSjes lezen die je net ontvangen hebt lukt ook niet.

Heb gewacht tot de update maar die bracht ook al niet veel verbetering.

Quit and backup your Address Book app, etc.

Control click on the Address Book app, select Show Package Contents, then navigate to Contents -> Resources.

Control click on Telephony.bundle, select Show Package Contents, then navigate to Contents -> Resources

Open ABDeviceCommandSets.plist with Property List Editor (or a text editor to change the XML in a more primitive way)

Find this array in the ABDeviceCommandSets.plist: Root → 2 → ABDeviceModelStrings … you should see one string entry here: K700. Add another string entry with the value K750.

Save and quit

vervang k750 door w800

succes

Bedankt lowfi! Dit werkt ook voor mijn S700i !

Cool het werkt. Thx. Waar heb je dit gevonden. Ik heb hier overal naar gezocht.

Ik heb het bovenstaande exact uitgevoerd (dacht ik) maar het werkt niet met mijn S700i.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik over het hoofd zie?

thanx

Zo ook ik met mijn SE p910i en ik krijg het ook niet aan de praat helaas.

Deze tip maakt niet m'n dag maar m'n maand goed. Klasse lowfi! Dit werkt dus ook voor de V800! Bedankt!

[quote:086fc84018="csnijders"]Ik heb het bovenstaande exact uitgevoerd (dacht ik) maar het werkt niet met mijn S700i. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik over het hoofd zie? thanx[/quote:086fc84018]

Ik heb de ‘i’ weggelaten en alleen S700 ingevuld. En toen werkte het!