Ik heb gisteren Leopard geïnstalleerd en geen problemen gehad. Ik heb op dit moment drie andere Mac’s op het netwerk die delen aan hebben staan (zij hebben op dit moment nog Tiger). Mijn probleem is echter dat ik deze Mac’s niet zie wanneer ik op het netwerk zoek. Ik zag ze wel met Tiger, maar met Leopard dus niet meer.
Haha, die heb ik inderdaad niet gelezen (wel even door de handleiding heen gebladerd tijdens de installatie). Maar dat readme-bestand is identiek aan de handleiding die met Leopard is meegeleverd én die heb ik er al even bijgepakt voordat ik deze vraag op dit forum ging stellen. De handleiding zegt alleen dat het kan, niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Er stond wel iets in over delen aanzetten op de andere computers, maar dat stond al aan.
[quote:03c6bf9d5e="snowman"]ligt het mischien aan je firewall???[/quote:03c6bf9d5e]
Staat uit.
Inmiddels is het probleem verholpen. Ik moest de bestandsdeling bij de andere Mac’s opnieuw aanzetten terwijl mijn Mac aan stond. Nu zijn ze wel in het Finder-venster verschenen.