Waar gaan mijn illustraties naartoe in itunes?

Hoi,

Ik wilde graag weten in welke folder de itunes illustraties worden bewaard. Kan ze nergens terugvinden.

Hartelijk dank,
D

PS: Hoe kan ik een illustratie verwijderen?

Volgendsmij worden die afbeeldingen bij de mp3's zelf opgeslagen.

Je kan ze iig weghalen door naar de eigenschappen te gaan van een bestand in iTunes > artwork en daar het plaatje verwijderren…

Worden in het mp3/aac bestand opgeslagen.

Idd, die worden bij het mp3tje erin gebakken :) Dus eignelijk zelfde techniek als een album tag of iets dergelijks.

Als ze in de mp3 worden opgeslagen, zou je ze dan ook niet moeten zien wanneer je ze op een andere computer opent?

Misschien is dit wat duidelijker:
Ik heb een mini als server draaien en daarop staan alle mp3tjes, wanneer ik op de ibook of powermac deze afspeel zie ik niet de afbeeldingen.

Is er een tooltje om alle informatie uit een mp3 te lezen?

Ja deze zou je ook moeten kunnen zien als je ze op een anderre computer opend, en het tooltje dat jij zoekt zit gewoon in iTunes, kijk bij de eigenschappen van een bestand ( appeltje-click op het bestand ) en dan "Get info" ( je kan het wel in het nederlands vertalen denk ik... ) Als je door de verschillende tabbladen bladert kom je alles tegen...

Natuurlijk :) . Ik zal wel de verkeerde set files hebben overgezet. Eens een keer wat beter naar kijken.