Waar is de klok uit Jaguar?

Ik was laatst aan het werk op een systeem waar Jaguar op was geinstalleerd. Daar stond in de map Programma's een heel klein progje, genaamd 'klok'. Volgens mij hoort dit bij het besturingssysteem. Ik kan het echter op mijn eigen systeem met Panther niet vinden. Weet iemand waar het is gebleven?

Het mooie aan het klokje is dat het analoog is en transparant als je dat wil. Je kunt het volgens mij ook in de digitale modus zetten. Het belangrijkste is misschien nog wel dat het ook de datum en de dag van de week laat zien. Op het klokje boven aan je scherm in de menubalk zie je de datum niet voordat je op de klok klikt.

-Systeemvoorkeuren- -Datum en Tijd- Toon in 'venster' Weergave opties 'analoog' (voor alleen tijd) of 'digitaal' (voor tijd en datum)

Hop. Los klokje.

Een nog veel mooiere oplossing is CalendarClock: http://www.petermaurer.de/nasi.php?thema=calendarclock&sprache=english

jammer dat je 'm niet in grootte kan veranderen, ik vind hem nu te groot.

Je kunt deze, als hij op analoog staat, niet de datum laten weergeven. Bovendien kun je er niet 'doorheen klikken'. Dat wil zeggen als je een ander venster wilt activeren en je probeert dat aan te klikken door de klok heen dan lukt het niet. Als er dus functies achter zitten moet je hem verschuiven.

Ha Esquare, dat is een top-progje! Bedankt, het staat bij mij al op balk..

[quote:7c2823d40b="Masto"]Ha Esquare, dat is een top-progje! Bedankt, het staat bij mij al op balk..[/quote:7c2823d40b]

Dat dacht ik!

8)