Waar is mijn handje? (tekstlink in flash)

Zal wel stom zijn, maar.... Het linkje werkt. In de flashplayer, heb ik een handje De bij behorende html geopend in Safari (linkje werkt nog steeds) geen handje!

(wie helpt mij met mijn opfriscursus?)

een wat vaag omschreven probleem hoor. maar zal toch een gokje wagen.

Staat uw textfield op “html enabled”?

Sorry, Zoals je weet verandert het pijtje in een handje als je over een hyperlink beweegt. Ik heb nu een geval van een in Flash gemaakt tekstlinkje (no effects) dat wel een handje geeft in Explorer ( en in de Flashplayer als ik de swf apart open) maar niet in Safari.

als je in een statisch textveld een link specificeert in je textoptions, dan zie je inderdaad alleen een handje in je swf, maar niet als die swf in een html doc staat, handjes zie je alleen bij button type actions (ofwel op een button of een mc)

Weet je dat zeker..? Vreemd immers, dat Explorer der wel een handje van maakt Dat Safari op andere paginas het wel doet met een handje en nu dus even niet.

Blijf nog even prutsen…

Bij buttons of movieclips wordt er altijd een handje weer gegeven, zowel in safari als IE als firefox,... Maar als je in Flash een gewoon linkje plaatst d.m.v een URL in te geven die niet over actionscript gaat, wordt er enkel bij safari geen handje weergegeven, ik hoop dat dit schoonheidsfoutj opgelost is bij de volgende versie

Ah, ach zo.

Ondertussen kon ik het inderdaad alleen oplossen door toch een button te maken met vier gelijke stadia. En dan doet Safari ook weer mee. (beetje knullig)

(Als je trouwens hotspots exporteert uit Adobe Image Ready naar Flash: wel handje in Safari)

Bedankt!

[quote:a62a16e408="AndreSalters"] Als je trouwens hotspots exporteert uit Adobe Image Ready naar Flash: wel handje in Safari[/quote:a62a16e408] inderdaad, klopt als een bus!