Waar is OMT #135?

Waar is OMT #135? Ik krijg nu #136 binnen en de laatste is #134, wat is er met #135 gebeurt?

Hoe krijg jij 136 binnen?

[quote:b0c55610b5="ipodtouch"]Hoe krijg jij 136 binnen?[/quote:b0c55610b5]Gewoon downloaden in iTunes :P

Ja ik dacht even laat ik het ook proberen maar inderdaat. Waar is hij gebleven? Of hebben ze hem verkeert genoemd. (ze willen snel naar de 150 :P)

Volgens mij is er nog geen #136 uit.

In dat vakje is ook niks veranderd

Edit: Ik keek even in de RSS en inderdaad.

Ik zat te denken maar volgensmij hebben ze een typfout gemaakt! :P

Ze spelen vals! Zo kan ik ook heel snel 200 podcasts maken :P

[quote:fbf39c61a9="robiinhorst"]Ik zat te denken maar volgensmij hebben ze een typfout gemaakt! :P[/quote:fbf39c61a9]Dat vliegtuig 'nieuwtje' is gewoon iets wat tussendoor kwam. Ik heb het idee dat ze gewoon al een podcast aan het maken waren en deze nog niet hebben gepost...

[quote:ce955e908f="Martijn Snels"][quote:ce955e908f="robiinhorst"]Ik zat te denken maar volgensmij hebben ze een typfout gemaakt! :P[/quote:ce955e908f]Dat vliegtuig 'nieuwtje' is gewoon iets wat tussendoor kwam. Ik heb het idee dat ze gewoon al een podcast aan het maken waren en deze nog niet hebben gepost...[/quote:ce955e908f]

Dan zou er nog eentje moeten komen vandaag, want dan zouden ze al een paar keer ‘nummer 135’ in de podcast moeten hebben gezegd, want anders had het niet gehoeven

Excuus. Een foutje!

Ik heb no.135 even bekeken, moet toch niet veel gekker worden. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten, jongens jongens : Steve Jobs is misschien wel met een vliegtuigje in Rotterdam geland !!

[quote:bb8d04bdfb="k-the-ripper"]Ik heb no.135 even bekeken, moet toch niet veel gekker worden. Daar zit ik dus helemaal niet op te wachten, jongens jongens : Steve Jobs is misschien wel met een vliegtuigje in Rotterdam geland !![/quote:bb8d04bdfb]

Het gaat er niet om [b:bb8d04bdfb]dat[/b:bb8d04bdfb] hij geland is, maar [b:bb8d04bdfb]waarom[/b:bb8d04bdfb].

Ik maak me er niet echt druk om hoor, maar zelfs het [b:55b9fb42f3] waarom[/b:55b9fb42f3] boeit me voor geen meter. Steve Jobs lijkt me een aardige vent met een aparte en bewezen succesvolle visie wat betreft een hoop produkten - niet meer en niet minder. Als hij morgen met pensioen gaat blijven er echt wel nieuwe revolutionaire (zoals wij noemen) andere apparaten uitkomen. Het is echt niet zo dat een CEO van een bedrijf voor 100% verantwoordelijk is voor dat succes - gelukkig niet want dan zou een bedrijf als MS met die achterlijke meneer Balmer al lang failliet moeten zijn.

[quote:33a34bdf80="k-the-ripper"]Het is echt niet zo dat een CEO van een bedrijf voor 100% verantwoordelijk is voor dat succes - gelukkig niet want dan zou een bedrijf als MS met die achterlijke meneer Balmer al lang failliet moeten zijn.[/quote:33a34bdf80]

Maar bij Apple ligt dit toch wel wat anders volgens mij. Sinds dat Steve terug is bij Apple, ging 't alleen maar bergopwaards met Apple.

klopt het wel dan?