Waar kan ik i-pod het beste online bestellen?

Hallo allemaal!! Ik wil heeeeel erg graag een i-pod. Ik heb lang getwijfelt over of ik nou een i-pod mini moet kopen of niet. Ik denk toch dat ik ga voor de nieuwe i-pod van 20 GB. Goeie keus?? :) Maare wat ik eigenlijk wilde vragen is waar ik mijn i-pod van 20 GB het beste online kan bestellen en kopen...(welke sites enzo :D ) En is het wel veilig met de betalingen enzo :? ??? Tegenwoordig gaat dat heel veel fout als je online iets koopt :roll: . Enne hoe lang duurt het voordat je em krijgt? O ja en hoe zit het dan met de garantie als je online koopt :| ? : Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik ben nogal nieuw hier dus wat hulp van de experts kan ik wel gebruiken :wink: :P :lol:

greetzz Gracegirl

[url]hjttp://www.mailamac.nl[/url] Voor als je iets rap wilt, zelf daar nog niets gekocht, wel veel goeie comments gehoord.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore
Al men macs en iPod … komen van daar, op de edu site, super goeie winkel :stuck_out_tongue: en service, tjah je zit direct bij apple.

alles bij de apple store. als ik een keer iets ergens anders koop dan online bij http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/ dan is het bij MacHouse in Woerden of Amsterdam

Ik heb me nieuwe iPod 40 gb bestelt bij Machouse Rotterdam. Als student krijg je daar zowieso heel het jaar door 6 % korting en sommige maanden 10 % korting als je op de Hogeschool Rotterdam zit of op Grafisch Lyceum Rotterdam.

Ik heb zelf nog nooit wat bestelt via de Applestore of een online apple retailer. Koop hem liever bij een machouse zodat ik hem gelijk kan meenemen :slight_smile:

20 gb is een goeie keuze trouwens. Alleen vind ik het jammer dat je er geen dock bij krijgt, geen remote, en geen case ( berschermhoes ) Als je dat los moet kopen dan kom je ook tegen de 400 nog wat euro uit. Dan zou je in principe gelijk de 40gb kunnen halen waar je dit er wel bij krijgt tenzij je de accesoirres echt niet nodig hebt.

Wat betreft de garantie das altijd 1 jaar tenzij je nog apple care neemt voor 80 euro geloof ik dan breidt je je garantie met 2 jaar uit.

ok thx voor de info!!!

Je hebt inderdaad gelijk dat het jammer is dat al die stuff er niet bij wordt geleverd maar ik zou egt niet weten wat ik met 40 GB moet haha :? …

Weet iemand nog hoe lang het ongeveer duurt voordat je hem geleverd krijgt als je hem online koopt?

nog iets om op te letten als je 'm wilt laten graveren: doen ze dat ook als je 'm niet bij de apple webstore koopt? Of moet je dan naar beun de haas?

Kan een reden zijn 'm maar hier te kopen… graveren is nu nog gratis ook.

en welkom op 't forum!

2 tot 7 dagen zeggen ze. Maar als je hem besteld zonder je naam te graveren, verzenden ze dat direct, teminsten als je alles goed hebt betaald (via overschrijving is mijn keuze), dan is het enkel nog het verzenden, en die iPods komen van taiwan ergens, kweet niet of nu ook nog zo is, mss komen ze nu van Ierland.

[quote:b2da64e088="Grace"]ok thx voor de info!!!

Je hebt inderdaad gelijk dat het jammer is dat al die stuff er niet bij wordt geleverd maar ik zou egt niet weten wat ik met 40 GB moet haha :? …

Weet iemand nog hoe lang het ongeveer duurt voordat je hem geleverd krijgt als je hem online koopt?[/quote:b2da64e088]

Oh dat krijg je langzamerhand wel vol hoor :wink:

Bedankt!!!

Nog één vraagje :stuck_out_tongue: , zijn de prijzen van de i-pods online hetzelfde als in de winkel? Of zijn de i-pods in de winkel duurder?

Wat vlaanderen betreft is volgens mij de apple edu het goedkoopst.

[quote:c2d3c3b423="Grace"]Bedankt!!!

Nog één vraagje :stuck_out_tongue: , zijn de prijzen van de i-pods online hetzelfde als in de winkel? Of zijn de i-pods in de winkel duurder?[/quote:c2d3c3b423]

Als je student bent kun je via de Apple site naar hun onderwijs site, daar krijg je 8 % korting geloof ik. Ik zelf bestel alles via Machouse Rotterdam. Daar krijg je als student zijnde zowieso heel het jaar door 6 % korting en als je op de HRO zit bij sommige actie maanden zelfs 10 % korting

[quote:24d7ef4aec="Grace"]ok thx voor de info!!!

Weet iemand nog hoe lang het ongeveer duurt voordat je hem geleverd krijgt als je hem online koopt?[/quote:24d7ef4aec]

Ik heb een 15 gb gekocht een half jaar geleden, want ik wist ook niet wat ik met een 40gb aan zou moeten… Nu heb ik nog 600 mb vrij op mijn 15gb iPod… Als ik het over zou moeten doen… :?

De 'oudere' modellen zijn ook nog leverbaar voor dezelfde prijs als de nieuwe!

De 20GB met Clickwheel kost € 329,- en de gewone iPod kost ook € 329,- maar dan met docking station, remote en draagtasje :lol:

Wellicht het overwegen waard, oa nog verkrijgbaar bij (op=op) Apple Centre Rotterdam

Hetzelfde geldt voor de 40gb iPod, maar ja dat is minder interessant omdat die dezelfde specs hebben.

geweldige site op: http://www.voorjegemac.nl

Van alles voor de iPod!

Jan

thx voor de goeie site jan!!