Waar kan ik iTunes voor Mac OSX 10.0.3 downloaden?

waar zou ik dat kunnen doen, heb al zitten zoeken met versiontracker, download.com, googlelen,.... niks niks niks

zal wel binnen een paar weken mijn upgrade disc hebben,maar kan ook nog een maandje of zo duren…
ondertussen wat naar mijn mp3’s luisteren zou wel cool zijn

itunes versie 2 nog iets, onder classis start op, maar sluit weer automatisch af na een of andere actie, niet leuk …

Hier: http://www.apple.com/itunes/download/

Nee die werkt niet onder 10.0.3 (!). iTunes 2 ook niet, trouwens: je zult minstens naar 10.1 moeten.

mac osx 10.1 or later :roll:

De oudste die ik zo gauw bij Apple kan vinden (voor OS X dan) is deze: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120074

Hartelijk dank, ook al vraagt die voor 10.1 of later. als een versie 2+ ook al vraagt 10.1 of later, dan houdt het op denk ik, lijkt me minder frustrerend om dan gewoon te wachten tot ik OSX kan upgraden

wat een bende is me die OS 10.0.3 toch … zucht

ok nogmaals hartelijk dank :wink:

Als het goed is kun je 10.0.3 nog upgraden naar 10.0.4

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75141

Dan heb je meer ondersteuning in iTunes, dus waarschijnlijk zit de laatste OS 10.0.x versie van iTunes hierbij, dit zou iTunes 1.1.1 moeten zijn.

Upgraden naar 10.3 is überhaubt een verandering vanaf 10.0 ... dat je het op de public beta hebt volgehouden is op zich al een buiging waard. Ik heb vanaf de Public Beta (10.0) iedere update meegedaan, maar 10.0 > 10.1 > 10.2 > 10.3 brachten echt enorme verschillen en verbeteringen.

Gewoon doen … niet alleen vanwege iTunes!

Vziw was iTunes in die tijd altijd een aparte download.

Waarom blijf je op OS 10.0.3 hangen als ik vragen mag?

edit:
sorry had het niet goed gelezen :expressionless:

[quote:324671028a="XP-01"]Waarom blijf je op OS 10.0.3 hangen als ik vragen mag?

edit:
sorry had het niet goed gelezen :|[/quote:324671028a]

Nou, met zijn iMac kan hij toch wel OS 10.4 erop hebben.
Onze iMacje heeft OS 10.4 (GRAUWL!!):stuck_out_tongue:

Ik hier nog wel een officiele 10.1 upgrade CD liggen

10.3 zal trouwens ook een behoorlijke speedboost aan het imacje geven. Is vast wel voor een prikkie te vinden op marktplaats ofzo

[quote:54f446617e="R_van_Heukelum"] Ik heb vanaf de Public Beta (10.0) iedere update meegedaan, maar 10.0 > 10.1 > 10.2 > 10.3 brachten echt enorme verschillen en verbeteringen.[/quote:54f446617e] Versie 10.0 was trouwens geen Public Beta, de Public Beta kwam een ruim een half jaar eerder op de markt.

Okee effe voor de moeite, snelle reacties mijn OSX verhaal.

Heb mijn iMac tweedehands gekocht met panther draaiende. Op een bepaald moment had ik de generieke panther .dmg bestanden op cd gebrand en dacht dat dat wel in orde ging komen (dom dom … wist ik veel), Ik dacht ga effe alles wegschrijven (op mijn Ricoh cd brander in een generiek firewire bakje met behulp van Patchburn). So far so good. Ik zou per slot van rekening downgraden naar 9. Ook perfect gelukt. Overhaast heb ik dit allemaal gedaan moet ik zeggen. Meer nog: Ik wou uiteindelijk terug naar OSX. Er ondertussen achter gekomen dat ik een bootcd moet branden of gewoon de officiele OSX cd’s moet kopen (wat ik uiteindelijk gedaan heb).

Voor 15 euro heb ik me dus een Jaguar bundel laten zenden. Mooi dacht ik, met Jaguar kan ik tenminste mijn brander gebruiken, sinds patchburn werkt vanaf jaguar en kan ik zo mijn panther cds bruikbaar maken. Wat blijkt: de officiele cd’sdie ik in de bus kreeg bestond uit de installatie cd van 10.0.3 samen met de upgrade cd’s van Jaguar. Sommigen van jullie voelen hem al komen natuurlijk: De upgrade naar 10.1 mankeert hier.
Hier zijn dus de opties waar ik al aan gedacht heb:
-Wachten tot ik geld heb (ben momenteel zeer zeer blut) voor mijn upgrade of wat dan ook
-Iemand met een Macintosh in de buurt vinden die mij een BootCD kan branden
-Proberen uit te zoeken of het mogelijk is om via WIndows een MacOSX BootCD te branden (lijkt me uitermate onwaarschijnlijk maar je weet nooit misschien weet iemand hier meer over…)

• Een driver vinden voor mijn RicohFirewire gedrocht dat werkt onder OSX 10.0.3
  • Grappige zinnen verzinnen met de woorden “Mac OSX 10.0.x” en “werkt”
    -enz …

Suggesties? 8)

Je kunt die Jaguar upgrade-cd vrij gemakkelijk omvormen tot een 'echte' installatie-cd. Het draait allemaal om het bestandje CheckForOSX. De details vind je hier (tegen het einde van de lange lijst met reacties): http://www.insanely-great.com/news.php?id=2683

Suuk6

8)

klinkt cool

ik ga het NU uitchecken (zo blut dat de toog niet op staat te wachten dus dat kan de pret al niet drukken hehehe)

dus hier hoeft niet gebrand voor te worden??

Uh, ja dat wel natuurlijk. Maar je bent vast niet alleen op de wereld?

Ja kijk dat is het em nu net (stond ook al in mijn post eigenlijk maar dat was ook het een en het ander natuurlijk :wink: )

zolang het over computers in het algemeen (windows + mac) ben ik verre van alleen op de wereld. Voor zover het gaat over macgebruikers ken ik niemand persoonlijk neen.

staat natuurlijk niet uit af te leiden of dit met windows ook gaat

gok van niet

Dit wordt me allemaal een beetje te ingewikkeld. Volgens mij staat hierboven al een aanbieding van een 10.1 upgrade (die was gratis): dat lijkt me de snelste oplossing.