Waar kan ik mijn 17" Imac het beste kopen? - kwaliteit en prijs

[quote:post_uid0="Mmmarco"]Voordeel van de dixons voor mij is dat ik hén onder de tafel kan praten, mocht er iets niet in orde zijn. (Ze kunnen je geen oor aan naaien). Als je er zelf -redelijk- voldoende van af weet, gaat het je trouwens toch niet om de verkooppraatjes.

Ook is het fijn dat ze op deze manier newbies de mac tonen. Een standaard pcgebruiker koopt niet snel bij een groot (internet-)warehouse. Die is gewend in de winkel een machine te zien, proberen, voelen, praatje over voordelen etc te krijgen. Macgebruikers kennen de machine die ze kopen vaak al. Ze weten de specs uit hun hoofd.

En dixons zit in heel nederland, ipv alleen in de randstad. Kweekt vertrouwen voor drempelvrezers.

(niet DAT ik m daar koop, maar ik zou het KUNNEN doen).  :D[/quote:post_uid0]
Hoi hoi Marco

Alles wat jezegt zit wel wat in, maar zie ook mijn andere reactie hierover.
Stel je hebt er wat mee, dan moeten ze bij Dixons hem terug sturen naar Apple, voor elk wissewasje, want zelf mogen (kunnen ze) er niets aan doen, ook krijg je bij dit soort zaken GEEN leenapparatuur mee.
Koop je hem bij een dealer, dan heeft die wel bevoegdheden om er naar te kijken en eventueel wat aan te doen, en mocht hij dan alsnog opgestuurd moeten worden, dan krijg je wel een leen mac mee, dat vind ik toch wel een prettige gedachten.

mijn appeltje

Hoi! Ik ga ook compleet voor de 17". Vraag is alleen... wanneer wordt dat apparaat bij de dealers afgeleverd?!

Vorige week heb ik 'm besteld via TechData (€1999 ex BTW) waarbij de leverdatum "week 34" werd bevestigd. Sja, das dus deze week.
Weet iemand wanneer deze week de 17" in NL in de winkels ligt?

Stijn

Ok ik heb denk ik al de info die ik zoek.

Techdata heeft nu als verwachte leverdatum staan "5 september 2002".

Aick.

[quote:post_uid0="Guest"]Hoi! Ik ga ook compleet voor de 17". Vraag is alleen... wanneer wordt dat apparaat bij de dealers afgeleverd?!

Vorige week heb ik 'm besteld via TechData (€1999 ex BTW) waarbij de leverdatum "week 34" werd bevestigd. Sja, das dus deze week.
Weet iemand wanneer deze week de 17" in NL in de winkels ligt?

Stijn[/quote:post_uid0]
euhm is dat niet wat goedkoop?  :0  
Heb je eventueel een prijslijst van hen, ik kan het niet vinden op hun website.

TechData biedt de iMac 17" aan tegen de actieprijs van 1999 euro (ex btw), geen idee hoe lang deze actie duurt.

TechData is een groothandel en verkoopt dus alleen aan bedrijven.

Stijn

Hmm dan wil je er vast wel nog eentje voor "je beste vriend" bestellen. :)

De 17" iMac schijnt vandaag gearriveerd te zijn bij MacHouse Woerden!

Hopelijk komt de mijne ook snel… zucht

Ik heb mijn 17 inch iMac vandaag ontvangen. Mooooooiiiiii ! Besteld via: de AppleStore

[quote:post_uid3="de.Studio"]Ik heb mijn 17 inch iMac vandaag ontvangen. Mooooooiiiiii ! Besteld via: de AppleStore[/quote:post_uid3] Hoi,

Ik ben benieuwd hoe snel de AppleStore na de bestelling online jouw mac geleverd heeft en of je een dag van levering kunt afspreken?

Gr,

mac-ofiel

Ongeveer 4 weken. Wat de levertijd (wachttijd) nu is weet ik niet. Wordt door TNT thuis afgeleverd. Dus er is niets af te spreken. Overigens OS 10.2 (upgrade) zat erbij. Naast 9.2.2 en 10.1.5.

Boehoehoe. De leverdatum voor mijn iMac 17" is voor de derde keer met 14 dagen opgeschoven. Hij wordt nu pas op 19 september verwacht :(

Zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben?

Nee ik heb nog niet eerder van dit probleem gehoord. De vraag is echter waarom je de vertraging hebt. Is dat je reeds duidelijk geworden?

Eventueel een leuk tipje, mocht je nog in staat zijn om je order te cancellen. Je kan hem natuurlijk ook als student bij apple bestellen, scheelt je toch weer wat geld.  ;)