Waar komt de naam iPod vandaan?

Een pot om te aaien? Nee, want hij heeft een i*. iPodcasting? Nee, want dat komt van iPod en broadcasting. Wie helpt mij uit de nood?

*De i staat voor internet

Jij hebt ECHT moeite met de zoekfunctie hè ?

2e reeds bestaande topic op 1 dag…

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=36145&highlight=

:expressionless:

Ik heb in de zoekfuntie 5 van de 16 pagina's doorzocht, dan was ik het beu.

Tja, slimmer leren zoeken dan. Zoals je ziet had ik hem binnen 2 minuten boven water...

Lees deze sticky eens op je gemak, dan zul je zien dat het heel makkelijk is om een speld in een hooiberg te vinden.

:wink:

als men nou eens de zoekfunctie zou gebruiken voordat er gepost werdt dan zou dat een hele hoop ruimte en weerstand schelen op de server... ik zie namelijk elke dag tientallen post die overbodig zijn en die voorkomen kunnen worden als men eerst de zoekfunctie zou gebruiken.

:cry: :cry: :cry:

[quote:f39f1cdbb8="snorder"]als men nou eens de zoekfunctie zou gebruiken voordat er gepost werdt dan zou dat een hele hoop ruimte en weerstand schelen op de server... ik zie namelijk elke dag tientallen post die overbodig zijn en die voorkomen kunnen worden als men eerst de zoekfunctie zou gebruiken.

:cry: :cry: :cry:[/quote:f39f1cdbb8]

ja, maar met zo’n muil in je ava… hehehe :wink:

:stuck_out_tongue:

Echt maf. Beide topics staan nu ongeveer naast mekaar. Ik weet niet of die andere draad al vol in beeld stond bij de topicstart. :sealed:

Nee, daar werd vandaag pas gepost na dat ik op dat topic wees...

Dan kan hier een slotje op.