Waar koop ik een iPod met studentenkorting?

Komende zaterdag (21 aug) ga ik op vakantie. Voor die tijd wil ik een 4G iPod van 40GB kopen. Nou las ik op de Apple-site over studentenkortingen, dus ben ik eens gaan rondbellen.

De Apple Store in Eindhoven wist niets van deze korting af (“dat geldt alleen voor pc’s”). Amsterdam en Rotterdam geven wèl korting, maar zijn door hun voorraad heen.

Nou is mijn vraag: hoe kom ik zo snel mogelijk aan een 4G 40GB-iPod mèt studentenkorting?

Ik kan ook via de online Apple Store bestellen (creditcard is aanwezig), maar dan ben ik bang dat ik 'm niet op tijd binnen heb.

Bij voorbaat dank! :slight_smile:

Amsterdam – Apple Centre Centraal Station

10% volgens mij…

Jup, heb ik gebeld. Uitverkocht. :cry:

www.i-t-pro.be (gent en antwerpen)

ik weet niet of dat ver is …

[quote:75be3c7f63="Marinus"] ... een 4G iPod van 40GB ... een 4G 40GB-iPod mèt studentenkorting? [/quote:75be3c7f63]

wat is dat voor een iPod?
Bedoel je nu één van 4 Gig of één van 40 Gig
(trouwens probeer eens Macline.be, zijn in Belgie behoorlijk snek

een 4e Generatie (4G) iPod van 40 GB :)

[quote:28235925eb="angorawol"][quote:28235925eb="Marinus"] ... een 4G iPod van 40GB ... een 4G 40GB-iPod mèt studentenkorting? [/quote:28235925eb]

wat is dat voor een iPod?
Bedoel je nu één van 4 Gig of één van 40 Gig
(trouwens probeer eens Macline.be, zijn in Belgie behoorlijk snek[/quote:28235925eb]

10 van 4Gig :smiley:

Als je hem dan echt graag wilt dan toch geen studentenkorting…
Bij mail-a-mac heb je hem binnen 24 uur geloof ik
FF bellen → 0800-0222669 (gatis) en de iPod mini versturen zij zonder verzendkosten.
Hier heb je je korting! Een treinkaartje kost ook een berg tegenwoordig en die spaar je zo wel uit.

Ach ja, die 30 euro maakt me niet zoveel uit, maar als Apple er toch mee adverteert... de bent Nederlander of je bent het niet hè ;)

by elke echte apple dealer krijg je studentenkorting ;) als ze dat niet willen doen moet je ze maar naar apple laten bellen :D kost hun gewoon extra administratie werk en daarom zeggen ze maar dat ze van nix weten pffff.

Ze hebben bij de nieuwe Apple Center in Arnhem een actie met de iPod 40 gig. Nu voor 349 (ongeveer, kan iets schelen)

Deze actie duurt nog de gehele week en ik zag dat ze er nog een hele berg hebben.

Wellicht een stukje rijden, maar ja… veel goedkoper krijg je hem niet. (hij is dus goedkoper dan de studentenactie)

[quote:f2fdb883c5="Marinus"]een 4e Generatie (4G) iPod van 40 GB :)[/quote:f2fdb883c5]

Ah zo.

[quote:f2fdb883c5](trouwens probeer eens Macline.be, zijn in Belgie behoorlijk snek[/quote:f2fdb883c5]

dat moest snel zijn i.p.v. snel, uiteraard.

[quote:537a380998="@GHB"]Ze hebben bij de nieuwe Apple Center in Arnhem een actie met de iPod 40 gig. Nu voor 349 (ongeveer, kan iets schelen)[/quote:537a380998]

4e generatie? Wow.

[quote:784a68713d="Marinus"]De Apple Store in Eindhoven wist niets van deze korting af ("dat geldt alleen voor pc's"). Amsterdam en Rotterdam geven wèl korting, maar zijn door hun voorraad heen. [/quote:784a68713d]

Hoi Marinus,

De YouMac iStore in Eindhoven geeft echt wel studentenkorting, alleen denk ik dat de mensen die je geholpen hebben weer eens geen verstand van zaken hebben daar bij YouMac (niet de eerste keer dat ik dat hoor/meemaak).

Wat je moet doen is je collegekaart meenemen, want ze hebben daar een kopie van nodig. Je krijgt iets van 5% studentenkorting op alle Apple artikelen als ik het me goed herinner. Gewoon nog maar eens even opbellen lijkt me het beste idee (040 - 293 03 68 ).

De Groeten en succes ermee!

[quote:c4fcb3c9fb="Marinus"][quote:c4fcb3c9fb="@GHB"]Ze hebben bij de nieuwe Apple Center in Arnhem een actie met de iPod 40 gig. Nu voor 349 (ongeveer, kan iets schelen)[/quote:c4fcb3c9fb]

4e generatie? Wow.[/quote:c4fcb3c9fb]

[edit]Helaas. Sorry. Het leek wel zo. Ik dacht al: mooie actie. [/edit]

[quote:a23b3f072f="Marinus"][quote:a23b3f072f="@GHB"]Ze hebben bij de nieuwe Apple Center in Arnhem een actie met de iPod 40 gig. Nu voor 349 (ongeveer, kan iets schelen)[/quote:a23b3f072f]

4e generatie? Wow.[/quote:a23b3f072f]

Ik lees net dat 't gaat om 3e generatie iPods… jammer. :?

edit: http://www.achtr.nl/cgi-bin/ACHTR.storefront/411e890301692bf6271b3e045ed505da/UserTemplate/17

Ik ga maandag wel even naar Eindhoven. Ik heb hier net een paar topics doorgelezen, en 't schijnt te helpen als je de verkoper een paar klappen verkoopt hè? :wink:

[quote:8990f3b06f="bruno"]Hier heb je je korting! Een treinkaartje kost ook een berg tegenwoordig en die spaar je zo wel uit.[/quote:8990f3b06f]

Studenten hoeven geen treinkaartjes te betalen toch? Die reizen op zo’n impotent pasje op kosten van de gemeenschap :x , of loop ik alweer een paar jaar acher?

Juist! En dat pasje is vanaf maandag weer geldig :lol:

Ik haal mijn mac spullen bij machouse rotterdam. Ieder student krijgt bij artikelen dat boven de 100 euro ligt standaard 6% korting. Af en toe houden ze ook speciale actie maanden voor studenten waarbij je 10 % korting krijgt.

Nee dus, YouMac weigerde korting te geven ("dat is echt alleen voor pc's. iPods zijn niet bedoeld voor studie maar voor recreatie"). Sodemieter dan maar op, ik heb 'm vanmiddag bij de V&D in Den Bosch gehaald. Prima service, zonder korting, maar soit.