Waar maken de site's in!

Wij hebben zelf GoLive maar dat vinden we eigelijk wat groot en instabiel. Oké (dat was wel in OS9). Nu willen we een plezierig pakket voor op Panther.

[url=http://www.softpress.com/en/freeway]Freeway[/url]

Dreamweaver misschien?

Volgens mij ben ik deze vraag van jou net ook al ergens anders tegen gekomen. :-P Als iemand dat schrijft dat je de vraag beter ergens anders kunt stellen moet je dat niet meteen te letterlijk nemen, meestal is er namelijk wel een moderator die je bericht dan even verhuist naar de juiste plaats. ;-)

Ik kan je echt Freeway aanraden. Dit Mac-Only pakket is echt super. Waanzinnig schone code, feest in gebruik en echt WYSIWYG.

btw, Lytstomke, ook Rustboy fan? Ik heb net het boek binnen. Echt een must-have, zo mooi!

Golive!!!

Freeway.

Dan zal ik hier BBEdit maar promoten van [url=http://www.barebones.com/index.shtml]BareBones software[/url]

De naam van het bedrijf zegt al genoeg, maar het is echt erg goed als je in HTML werkt.

Dreamweaver,.. naar mijn mening loopt adobe een paar jaar achter qua webdesign.. :D

en het is gewoon een kwestie van smaak en gewenning… :smiley:

Dreamweaver is de absolute topper voor de echte webdesigners volgens mij! ik ben nu zo'n 6 jaar webdesigner, en werkte vroeger met golive (toen heette het nog Cyberstudio). Sinds dreamweaver 2 ben ik over, en ik denk dat dat de komende paar jaar ook nog wel even zo zal blijven!

Freeway van Softpress Systems is echt geweldig. Heb met de beide 'groten' gewerkt, die beide toch enigzins voorbijgestreefd zijn door Freeway. WERKT NU OOK IN HET NEDERLANDS!

ik achter ga freewave aan! dankdank

[offtopic]

[quote:3018e157bd=“ton schimmelpennink”][b:3018e157bd]ik achter ga freewave aan! dankdank[/b:3018e157bd][/quote:3018e157bd]

Soms verbaas ik mij toch wel over de taalkennis van sommige forumgebruikers hoor :? Ton schimmelpennink is notabene uitbater van een Boekhandel! Dan vraag ik mij toch af…

[/offtopic]

Ze noemen dat " blind typen"!

BBedit 7.04

werkt wel lekker

Mijn (begin van m’n) site

Freeway.

[nu ook in het Nederlands!]