In Nederland zijn Mac’s veel populairder dan hier in België. Ik weet dat er enkele Nederlandse sites zijn voor het verkopen van tweedehands Mac’s maar weet er iemand op welke (Belgische) site ik best probeer om mijn 12" PowerBook G4 1GHz te verkopen? eBay.be of computer.2dehands.be zijn mogelijkheden die ik weet. Zelf heb ik nog nooit gedaan… Uiteraard wil ik ook mijn toestel doorverkopen aan Nederlanders maar het is wel een AZERTY keyboard.
Waarom starten we eigenlijk geen geen 2dehands Mac aanbiedingen/zoekertjes via MacOSX.nl? Dat zou toch handig zijn Ik voel me op deze site + forum al helemaal thuis maar niet op andere sites…
Groeten,
Fabian
P.S. Stuur me PB als je zou geïnteresseert zijn want hier zal ik niet teveel informatie hierover schrijven. Het is hier geen handelsplaats
Volgens mij kan je als Belg ook wel je lol op op de www.tweedehandsmacs.nl site.
En het is al eens besproken waarom macosx geen tweedehands dingen doet.
Als ik me goed kan herinneren heeft dit te maken met heel veel regelstjes. En hun pollicie (hoe je het ook schrijft) is dat dit een gewoon en goed overzichtelijk FORUM site moet zijn. Daar zijn ze goed in dus doen ze dat ook gewoon.
Succes.
Is het trouwens waar dat de mac in Belgie duurder zijn dan in Nederland zijn?
of is dit andersom.
[quote:df6e7c141a="Rutger1981"]Volgens mij kan je als Belg ook wel je lol op op de www.tweedehandsmacs.nl site.
En het is al eens besproken waarom macosx geen tweedehands dingen doet.
Als ik me goed kan herinneren heeft dit te maken met heel veel regelstjes. En hun pollicie (hoe je het ook schrijft) is dat dit een gewoon en goed overzichtelijk FORUM site moet zijn. Daar zijn ze goed in dus doen ze dat ook gewoon.
Succes.
Is het trouwens waar dat de mac in Belgie duurder zijn dan in Nederland zijn?
of is dit andersom.[/quote:df6e7c141a]
Enkel het verschil tussen 19,5% BTW in Nederland zeker? En in België is het 21% BTW