Waar staat dit ] op een Mac toetsenbord ?

De titel van mijn post spreekt voor zich, ik heb me al gek gezocht naar die hoekige haakjes, maar ik vind ze niet. Waarschijnlijk heb ik een combinatie nodig. Kan iemand me helpen ?

Alt en Shift samen indrukken, en dan op de gewone haakjes drukken, dan krijg je als het goed is de gehoekte haakjes.

Ehm ...

[img:cdf50379e5]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=6723[/img:cdf50379e5]

:roll:

Zoals Unsound dus zegt. Renetta wel even opletten hé tigerlily is van België dus geen Qwerty toetsenbord maar Azerty en dat ziet er toch echt anders uit.

TLM

En zo heb ik me al suf gezocht naar het @-tekentje wanneer ik onder Virtual pc werk. Wie kan me zeggen hoe ik dat oproep?

cmd-option-2 (appeltje-alt-2)

Azerty???

Beetje samenspannen met de Fransen he? Ik dacht dat we taalbroeders waren :wink:

[quote:2a4f6c8da2="mvdlande"]Azerty???

Beetje samenspannen met de Fransen he? Ik dacht dat we taalbroeders waren ;)[/quote:2a4f6c8da2]
Jawohl. Blut und Boden.

Of is dat iets anders??? :roll:

Toch begrijp ik het niet helemaal. Gezien die titel heb je het betreffende knopje al gevonden...

[quote:1990b36667="TLM"]Zoals Unsound dus zegt. Renetta wel even opletten hé tigerlily is van België dus geen Qwerty toetsenbord maar Azerty en dat ziet er toch echt anders uit.[/quote:1990b36667]

Aha, altijd handig om even te vermelden. Zo slim ben ik ook weer niet :sealed: :innocent:

Het was inderdaad een combinatie van toetsen, met alt-shift en de gewone haakjes werkt het ! Ik heb inderdaad een azerty toetsenboord en daar staan ze niet op.

Bedankt allemaal voor de hulp :slight_smile:

[quote:9440900ab7="mvdlande"]Toch begrijp ik het niet helemaal. Gezien die titel heb je het betreffende knopje al gevonden...[/quote:9440900ab7]

Nee hoor, ik had het gekopieerd met appeltje c en gepast met appeltje v; dat was ook een manier natuurlijk maar niet de efficiëntste :wink: