Hallo,
Bij mijn Macbook Pro moet ILife geleverd zijn. De enige twee disks die zijn bijgeleverd lijken uitsluitend OSX te bevatten.
Waar staat ILife dan op?
Hallo,
Bij mijn Macbook Pro moet ILife geleverd zijn. De enige twee disks die zijn bijgeleverd lijken uitsluitend OSX te bevatten.
Waar staat ILife dan op?
Op je Mac zelf! Het zit er niet los bij en je kunt het dus niet op andere Macs zetten.
Het is onderdeel van Mac OS X...installeren en je ziet de verschillende opties onder in je programma balk! :)
Op installatie Cd 1.
Bij Bundled Software volgensmij…
ilife staat indd op je mac.. het zijn programma's zoals iphoto, itunes idvd imovie etc.
Het gaat erom dat er tegenwoordig bij Garageband een latency optreedt bij opnames met de mic. Ik wil eigenlijk alleen Garageband herinstalleren. Idee hoe ik dat moet doen.
De latency is op mijn computer off course. Mooie site trouwens Jeroen. Met welk programma is die gemaakt?
@hitcher, dank
De site is gemaakt in iWeb.
die staat op een van de twee DVD's, ik gok op de tweede, moet je even met de terminal doorzoeken, want de zooi zit in onzichtbare mappen volgens mij. Als je de installers heb gevonden, moet je er rechtsopklikken en dan toon pakketinhoud kiezen --> dan zitten er weer installers in en die moet je hebbe (de gewone installer werkt niet!)
ik heb ilife van mijn macbookpro ook op mijn mac mini geinstalleerd, dus het kan wel!
edit: niet goed gelezen, je kan gewoon disk 1 er in stoppen en dan kiezen voor overige installs of iets dergelijks… of gewoon de installers vinden, op de mac waar de DVD’s bijhoren werken die nl wel…
[quote:5be15ec7f3="macosxnews"]@hitcher, dank
De site is gemaakt in iWeb.[/quote:5be15ec7f3]
Nu ben ik dan tog ook erg benieuwd hoe je dat gedaan hebt in iweb, want dit is geen standaard template geloof ik !
Een programma opnieuw installeren omdat het vreemd doet is wel erg op de Windows-manier... Heb je de voorkeuren als eens weg gegooid of de instellingen nagekeken ?