Waar tweedehands iPhone 3GS kopen?

Ik ben op zoek naar een iPhone 3gs (wit - 16 of 32 gb) en ik probeer trouw elke dag Marktplaats af te struinen naar een betaalbaar apparaat.
De iPhone 4 laat wel even op zich wachten. Maar na 2 WinMo en 1 Android wil ik toch wel wat anders!

Maar elke interessante 3gs is van een adverteerder die "toevalig" net in het buitenland is en alleen wil shippen, meer dan de helft laat niks van zich horen en een grote groep kan alleen in het Engels communiceren en stuurt vage emails terug.

Is er dan niet een normale plek om een 2e hands iPhone 3gs te scoren van ±250 euro? Ik kan me zo voorstellen dat er een hoop in omloop zijn en dat sommigen na de aankondiging van versie 4 wel van het mobieltje willen scheiden.

Weet iemand hier een goed adres voor een tweedehands iPhone 3gs 16 of 32 gb, liefst wit?

Ik zou eens op iphoneclub kijken. Zij hebben in hun forum een verkoop gedeelte van iPhones en iPads. Ik heb daar meerdere keren verschillende iPhones verkocht en gekocht.

Succes

Ik verkoop mijn 3GS 32 GB wit zodra de 4 leverbaar is.
Interesse p.m. me maar.

Hou er rekening mee met haarscheurtjes, kapotte pixels en algemene schade.

Als je zoekt voor EUR 250,00 kom je vanzelf bij die Nigeriaanse gasten uit.
Kijk maar eens bij de collegae van iphoneforum wat een 3GS "doet", een 32GB in zeer goede staat kost al tegen de EUR 450,- aan. Dus goedkoop is duurkoop....

Zowel als koper, maar ook als verkoper kijk ik ook naar de tijd dat iemand lid is hier, en ook het aantal posts.
Hoewel dat laatste ook niet alles zegt, ik verkocht mijn laatste item aan iemand met 1 reactie :thumbsup:

Je moet gewoon niet geloven dat koopjes bestaan, bieden mag maar beledigen werkt averechts.

@Afroman, bij die prijs van EUR 250,00 móet je zeker oppassen.

Ok, dus ik zoek gewoon iets wat niet bestaat. Ook goed om te weten.
Tja, MP staat vol met iPhone's voor weinig (150 tot 250) maar helaas.

Maar als € 450 normaal is... dan wacht ik toch liever op versie 4.
Iets gebruikt kopen voor zoveel geld is mij wat te gek.

Thanks voor de iPhoneclub.nl tip trouwens!

Ik zie bij de Phoneshop.nl ook simlockvrije iPhones. Met abbo maar dat is geen probleem. Moet toch weer verlengen!

Thanx allen, deze mag een slotje!

Ik volg ook al een tijdje Ebay, waar vooral vanuit Duitsland scheepsladingen aan 2e hands 3GS'en worden aangeboden maar ik sta ook met open mond naar de prijzen te kijken. <450 euro verwisselt er niks van eigenaar. Tenzij zwaar beschadigd.

Er wordt vaak zelfs nog >200 euro voor een kapotte 3GS gevraagd.

Vergeet niet dat de [b]SIM-lock-vrije[/b] 3GS 32GB (Italië en België) nieuw rond de 725,00 waren, dan is 450,- nog steeds redelijk, mits in zeer goede staat. USA modellen zullen wel iets goedkoper zijn, maar zeker geen EUR 200.
Mijn 32GB zie je nauwelijks aan dat ie gebruikt is, er zitten hooguit minuscule "krasjes" op de achterkant.
Is dan ook van af dag 1 vertroetelt door een covertje.
Zo zijn er meer.
Maar er zijn ook lui ( :cry: ) die 'm net zo behandelen als elke willekeurige andere telefoon; los in de broekzak met de autosleutels. Tja, die zijn dan iets goedkoper.

Vergeet niet: Ander Apple spul blijft 2e hands ook duur :money:

Een nieuwe 4 doet nu (SLV zonder abbo) ca. 900,-- da's een boel geld...

Punt is dat bij ebay/marktplaats nooit echt duidelijk is over het een "echte" simlockvrije is ofdat er zelf gefrot is met unlocken. Volgens mij heb je met een 3GS nieuwer dan sep'09 die niet "echt" simlockvrij is toch een probleem, of niet?

Heb mijn 16GB 3G onlangs (ivm met iphone 4) verkocht officieel simlock vrij met nog garantie tot 26-1-11 voor 200,- dus het dubbele voor een 3Gs kan ik me best voorstellen.. Mijn 3G was in mint condition ivm een vervanging in maart.

niet kopen op marktplaats.... oplichters zijn het... ga maar via iphonelclub.nl... net als ik , ben ik daar lid van...

ik wach op mijn simlockvrij iphone 4.. zelfs heb ik een iphone 3gs simlock vrij van apple.. misschien doe ik , wel voor een zacht prijs weg.. laat effe weten of je interesse hebt.. later

@Stefimke; Ik [b]dacht[/b] het niet hoor. Maar ik zit niet meer in JB.
Voor wat betreft MP en simlockvrij, ik zou dus gewoon mijn laptop meenemen naar de verkoper.
Tenslotte moet je 'm toch ooit aan je Itunes koppelen.
Ter plekke gelijk wat klein spul erop zetten backup van je nieuwe lege Iphone maken en dan direct herstel laten doen kost weinig tijd en dan weet je zeker dat ie echt SLV is.

O ja, natuurlijk kan je ook gewoon kopie rekening vragen, dan ook weet je waar hij vandaan komt.
Heb net mijn rekening/pakbon gechecked, bij mij staat zelfs IMEI nummer er op, en ik heb nog een Vodafone.IT SIMkaartje erbij, voor 5,- beltegoed whahaha. Altijd handig.

Maar dat soort zekerheden maakt de prijs dan in verhouding weer hoger dan zo'n ding met duistere herkomst.

[quote=MCNONAMUS url=http://www.onemorething.nl/community/topic/tweedehands-iphone-3gs#post-2005026 time=1278919836]Zowel als koper, maar ook als verkoper kijk ik ook naar de tijd dat iemand lid is hier, en ook het aantal posts.[/quote]Als het aantal posts iets zegt, dan ben ik enorm betrouwbaar denk ik, er is er eerlijk gezegd dan maar één hier die betrouwbaarder is...

(De mijne is overigens nu vier dagen oud en aankomende week gaat de simlock er via T-Mobile vanaf, moet alleen wel wat gaan kosten...)

Ik ga in augustus naar de UK, en denk er over om een 4 aan te schaffen...
Daar schijnt hij 600 euro te kosten.

De mijne gaat dan in de verkoop. Half jaartje oud.

Heeft het zin om eentje extra mee te nemen voor de verkoop?
Ik zie bedragen van 1000 euro, maar vraag me af waarom mensen dat er voor over hebben, als hij straks met enige bij betaling te verkrijgen is...

Het heeft altijd zin om er eentje mee te nemen voor de verkoop. Hier zullen ze los ongeveer €800 gaan kosten, dus dan pak je een-derde van de prijs van je eigen toestel mee... Betaal je dus nog maar €400 voor een iPhone 4.

[quote=Zerk url=http://www.onemorething.nl/community/topic/tweedehands-iphone-3gs#post-2005934 time=1279040041]Als het aantal posts iets zegt, dan ben ik enorm betrouwbaar denk ik, er is er eerlijk gezegd dan maar één hier die betrouwbaarder is...[/quote]

Een enkele uitzondering daargelaten... :razz:

[quote=Zerk url=http://www.onemorething.nl/community/topic/tweedehands-iphone-3gs#post-2005934 time=1279040041]Als het aantal posts iets zegt, dan ben ik enorm betrouwbaar denk ik, er is er eerlijk gezegd dan maar één hier die betrouwbaarder is...[/quote]
Werd ik geroepen ? :crazy:

[quote=Zerk url=http://www.onemorething.nl/community/topic/tweedehands-iphone-3gs#post-2005934 time=1279040041]...Als het aantal posts iets zegt, dan ben ik enorm betrouwbaar denk ik, er is er eerlijk gezegd dan maar één hier die betrouwbaarder is...[/quote]
Ik ben inderdaad ongelooflijk betrouwbaar. :lol:
Maar er zijn er met meer berichten hoor. Bestaat dat handige overzicht trouwens nog ergens?

Gelukkig niet.