waar vind ik goedkoop de oude iPod (5GB) ?

hallo, ik zoek al een paar maanden naar de oude iPod, 5 GB. weet iemand misschien waar ik die zou kunnen vinden ? (het liefst eerstehands)

alvast bedankt, Tom

Eerstehands lijkt mij een beetje moeilijk, misschien is er nog wel ergens een stoffig applewinkeltje waar ze er nog ergens eentje hebben liggen. Tweedehands zullen er best wel wat te vinden zijn op het internet. Maar de 10 Gigabytes zijn niet meer zo duur hoor, als je er eentje met onderwijskorting hebt, kom je aan iets van een 300 euro.

Je zou even kunnen kijken op [url=http://www.tweedehandsmac.nl/]TweedeHandsMac.nl[/url], daar komen met regelmaat weleens 2e hands 5GB iPodjes langs.

thnx :lol:

Die is nog te vinden bij Apple Expert HTR-Schiedam. :wink: Nu maar 199,- incl.btw! www.achtr.nl voor adres.

waar kan ik het vinden op die site dan ? :evil:

thanks, GoldenDelicious ! je hebt mijn leven veranderd ! :lol:

1. ikkrijg de iPod voor mijn verjaardag (1 november)
  2. volgende week krijgen we eindelijk de nieuwe iMac met X !!!

hartstikke bedankt, man ! :innocent:

onderwijskorting? kom ik daar ook voor in aanmerking (17 jr, 6vwo)

Ja, daar kom je ook voor in aanmerking. Via de store moet je gewoon op 'onderwijs' klikken en dan je schoolnaam invoeren (dit wordt niet gecheckt voor zover ik heb gemerkt). Je moet dan bij de bestelling bevestigen dat je echt wel op school zit enzo. Apple dealers kunnen vaak ook wel wat voor je regelen maar vaak gaat dit ten koste van hun eigen marge i.p.v. dat Apple het doorberekend. Even vragen dus... zij willen overigens wel meestal een bewijs van inschrijving of een schoolpasje zien