Waar worden toegevoegde schermafbeeldingen van MSN bewaard?

Als je de schermafbeelding van je Microsoft Messenger (5.0) wil wijzigen, dan kan dat door er 1tje uit te kiezen uit de lijst (met onder andere de Mac OS X system user icons)... ik gebruik bijvoorbeeld in mijn Microsoft Messenger nog steeds een afbeelding die ik maanden geleden had toegevoegd en de originele afbeelding had weggegooid, de afbeelding staat nog wel in de lijst waaruit je je schermafbeeldingen kan kiezen. weet iemand of deze afbeeldingen ergens op de schijf bewaard worden? ik wil em namelijk gebruiken als avatar op een forum.

Ik heb geen MSN Messenger hier meer op mijn Mac, maar in de map documenten staat een map Microsoft en daar moet je ff inzoeken. Daar zitten ze in.

[quote:47d06fb702="awesomemac"]Ik heb geen MSN Messenger hier meer op mijn Mac, maar in de map documenten staat een map Microsoft en daar moet je ff inzoeken. Daar zitten ze in.[/quote:47d06fb702]

nee man, ik heb gekeken maar kon niets vinden…
er waren 2 mappen:
MSN Messenger History: hier zit alleen de conversatiegeschiedenis in.
Microsoft Messenger Data: hier zitten 4 mappen in, 3 mappen met 10 getallen als naam van de map en 1 map genaamd cache.
In de cache map zitten allerlei bestanden in.
en in de 3 mappen zit weer een map genaamd User Tile, in deze User Tile map zitten .DAT bestanden in…