Waar zijn de foto's?

Hallo,

Ik kom er maar niet achter waar mijn foto’s allemaal staan. Ben druk aan het foto’s verwijderen geweest in de filmrol van mijn iPhone5s nu staat mijn filmrol teller op 1548 foto’s. Maar als ik via Instellingen->Algemeen->Info ga kijken staat de teller 4094, weet iemand waar dit grote verschil in zit? Zijn dat bijvoorbeeld Whatsapp foto’s die (in de app) worden opgeslagen? Idem met de foto’s 15 tegenover 55. Ik kan het in elk geval niet achterhalen heb al beetje op internet rond gezocht maar kon niet echt wat vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.

iMessage?

Gebruik ik nauwelijks, weet niet eens of ik daar überhaupt foto’s heb ontvangen, dus dat kan het niet zijn :frowning:

Ik weet niet of dit voor jou zo is maar:
de filmrol staat in de app Camera, daar staan de foto’s die je gemaakt hebt met je 5S.
In de app Foto’s staan al je foto’s, je Filmrol, Mijn fotostream (als je die geactiveerd hebt), Panorama’s en eventueel foto’s die je van je Mac hebt.
Ik denk dat als je alle foto’s wilt verwijderen de snelste manier is om je toestel op je Mac aan te sluiten en deze in je iPhoto te importeren. Na het importeren wordt gevraagd of je alle foto’s van je 5S wilt verwijderen.
Voor het geval je een Pc bezit, ook daar heb je een foto bewerkingsprogramma waar je dit kunt doen.
Succes