Waarneer nieuwe iMac G5 in ned????

ik wil er een gaan kopen maar alle macshops en dergelijkheden doen er erg vaag over!!!! heeft iemand enig idee waarneer de geupdate iMac G5 uitkomt??

kan je bestellen op www.apple.nl, staan ook verwachte levertijden bij!

Volgens Apple gewoon na 5 dagen.. meestal dan..:wink:

Eur 1.798,99
(Eur 1.511,76 excl. BTW)

Meestal verzendklaar: 5 dagen
Gratis geleverd

20-inch LCD-breedbeeldscherm
2-GHz PowerPC G5
667-MHz “frontside”-bus
512 KB L2-cache
512 MB DDR400 SDRAM
250-GB Serial ATA-schijf
8x SuperDrive-eenheid met sleuf
ATI Radeon 9600
128 MB DDR-videogeheugen
Interne 56K-modem

Geleverd met Mac OS X Tiger

Appel heeft het trouwens over "verzendklaar" na 5 dagen. Daar komen dan nog 3 tot 7 dagen bezorgtijd bij. Wat overigens ook weer werkdagen zijn.

[quote:ab5194ce4d="pepperen"]ik wil er een gaan kopen maar alle macshops en dergelijkheden doen er erg vaag over!!!! heeft iemand enig idee waarneer de geupdate iMac G5 uitkomt??[/quote:ab5194ce4d]

de macshops/resellers zullen wel bang zijn dat ze met hun oude voorraad (nog niet geupgrade) Imac’s blijven zitten of ze voor zeer lage prijzen moeten verkopen.
Ze hopen eventueel door hun ‘‘vaagheid’’ dat er nog mensen zijn die ze voor de oude prijs
kopen misschien :wink:
(ik heb al een webshop gezien die zowel de oude als nieuwe uitvoering aanbied tegen dezelfde prijs :wink:

ah heel erg bedankt alvast kom ik al een stuk verder mee

Bij mijn iBook stond er ook: meestal verzendklaar: 2 (Werk)dagen. Uiteindelijk na [b:c99433fc28]vier weken[/b:c99433fc28] eindelijk een busje voor de deur met mijn iBook... :sealed:

Succes met wachten!, en alvast gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.

Krijg m'n nieuwe iMac morgen als ik TNT kan vertrouwen.... vorige week woensdag besteld(minder dan 1 week)

tegen mij hebben ze ook gezegd dat ze deze week zouden binnen lopen. Ik ben benieuwd. Wat wel zo is: als je door apple er iets extra laat inzetten, grotere harde schijf, extra geheugen of iets dergelijks, dan duurt dat meestal veel en veel langer. ik heb er daarom maar gewoon een standaard besteld en apart geheugen erbij gekocht in de hoop da he wat sneller gaat dan.

wel spannend

Ik heb juist extra geheugen besteld en een grotere HD en daarmee werd de levertijd een dag minder. 4 dagen ipv 5.

[quote:124a29b058]de macshops/resellers zullen wel bang zijn dat ze met hun oude voorraad (nog niet geupgrade) Imac's blijven zitten of ze voor zeer lage prijzen moeten verkopen. Ze hopen eventueel door hun ''vaagheid'' dat er nog mensen zijn die ze voor de oude prijs kopen misschien[/quote:124a29b058]

nou, nou niet zo paranoide… als ik het goed heb worden de officiele resellers door Apple gecompenseerd hiervoor?
Misschien is hun antwoord meer gebaseerd op het feit dat Apple voor hun resellers andere levertijden hanteert dan voor hun eigen webwinkel… De G5 DP 2.5Ghz had een levertijd van wel 6 maanden; logisch dat je dan een beetje vaag antwoordt op een vraag naar levertijd

Hoe lang duurt het meestal als ie geshipped staat uit ervaring?

Mijn iMac staat nu op shipped, alleen Apple heeft het voor mekaar gekregen 2 verschillende tracking nummers te geven. Op Apple’s pagina’s is het te volgen, maar daar staat eigenlijk gewoon nog niets. Alle tracking nummer worden niet door TNT.com of TNT.nl herkend. Iemand een idee?

[quote:c6f8212686="Jorasho"]Op Apple's pagina's is het te volgen, maar daar staat eigenlijk gewoon nog niets. Alle tracking nummer worden niet door TNT.com of TNT.nl herkend. Iemand een idee?[/quote:c6f8212686]

Vul het 10-cijferige nummer, dat begint met 80… eens in op http://www.apecode.com/appletrack. Als je iMac uit het verre Oosten komt dan wordt het eerste stuk door Kuehne & Nagel gedaan, en daarna pas aan TNT overgedragen.

Ook daar lijkt 'ie m'n nummer nog niet te kennen... :?

Ik heb vorige week dinsdag bij Apple Center centraal station Amsterdam een 20" iMac G5 2.0Ghz + BT Toetsenbord/Muis besteld, en net even met ze gebeld.... ze zouden morgen 1 exemplaar binnenkrijgen, en toevallig was die voor mij :lol:

In een ander filiaal van Mac Support, ik geloof in uitgeest, hadden ze er al 5 staan. Als je vandaag zou bestellen, dan zou 'ie morgen klaar staan. Zo zeiden ze in de mail.

Ik ben tenminste morgen een gelukkige iMac bezitter… en kan dan meteen alle vragen beantwoorden die mensen hebben over de Rev. B serie.

[quote:f227218722="Jolla"]Ik heb vorige week dinsdag bij Apple Center centraal station Amsterdam een 20" iMac G5 2.0Ghz + BT Toetsenbord/Muis besteld, en net even met ze gebeld.... ze zouden morgen 1 exemplaar binnenkrijgen, en toevallig was die voor mij :lol:

In een ander filiaal van Mac Support, ik geloof in uitgeest, hadden ze er al 5 staan. Als je vandaag zou bestellen, dan zou 'ie morgen klaar staan. Zo zeiden ze in de mail.

Ik ben tenminste morgen een gelukkige iMac bezitter… en kan dan meteen alle vragen beantwoorden die mensen hebben over de Rev. B serie.[/quote:f227218722]

Wat een geluk, de mijne is gisteren geshipped en wacht in spanning af.

[quote:d24f1aac9b="willem4ever"] Wat een geluk, de mijne is gisteren geshipped en wacht in spanning af.[/quote:d24f1aac9b]

Ik stond dan ook bijna meteen na de aankondiging in de winkel… en de volgende ochtend weer omdat ze zelf de nieuwe iMac nog niet in de computer hadden staan :stuck_out_tongue:

Heb de mijne net afgehaald. Woensdag besteld. :bigsmile:

Nou jongens ben wel heel benieuwd naar jullie reacties. Ben ook van plan om te gaan bestellen. Is er een voordeel qua garantietoestanden bij een apple dealer. M.a.w. Wat is het nadeel om hem bij de applestore te bestellen ??

Garantievoordelen weet ik niet echt. Het zou kunnen dat reparaties wat sneller uitgevoerd kunnen worden door een lokale dealer.

Ik heb de mijne bij de store besteld. Ik vind het wel makkelijk als hij thuis bezorgd wordt. Hij is nu “shipped”. Het zal dus wel niet lang meer duren.