waarom geen Safari?

als je hier http://www.apple.com/nl/wanadoo/ kijkt en je wilt je aanmelden maar je kijkt eerst naar 'specificaties' dan begrijp ik niet dat alleen Netscape en IE als browsers worden vermeld.

Ik zou als Apple zijnde minstens Safari vermeld willen zien!

Of is Safari nog incompleet?

Safari is officieel geen Beta meer, dus zou hij er bij moeten staan... Maar ja, Apple.nl is vaak met programma-updates ook wat langzamer, misschien zijn ze dat nog steeds... :?

Netscape is onlangs toch failiet verklaart. Stond in de krant.

[quote:5aea2e9fe6="JJmac"]Netscape is onlangs toch failiet verklaart. Stond in de krant.[/quote:5aea2e9fe6]

maar daarom werken er nog wel veel mensen mee!

netscape het bedrijf is failliet maar het programma is nog overal te downloaden en duizenden mensen gebruiken het nog

Ik zit bij Wanadoo (ADSL). Geen problemen met inbellen etc., maar ook niet met de site. Die heb ik nog wel eens nodig voor webmail en die werkt foutloos met Safari.

[mod:ce7644c309="AppleWatcher"]Verplaatst naar Internet enzo ;)[/mod:ce7644c309]

[quote:51d10b8032="Jurriaan."]netscape het bedrijf is failliet maar het programma is nog overal te downloaden en duizenden mensen gebruiken het nog[/quote:51d10b8032]

Netscape is helemaal niet failliet. Netscape is tegenwoordig van AOL/Time Warner en voordat dat failliet is…

Er is alleen door ontwikkelaars van Netscape gezegd dat het doek wel snel zal vallen voor Navigator. AOL/Time Warner heeft een stichting opgericht voor Mozilla (De browser waar Navigator opgemaakt is) en er flink geld in gepompt. De medewerkers die bij Netscape weggaan gaan dan ook naar de nieuwe Mozilla stichting.