Google oefent flink veel druk op Apple uit om RCS te implementeren in iMessage. Tijdens de CES doet de Android-maker er een schepje bovenop.
Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.
Dit. Dit lijkt me nu een uitgelezen zaak voor de EU om zich op te storten. Dit is gewoon slecht voor de consument. Die flauwekul over de AppStore kan me 10x minder bezig houden. Met zijn allen aan de whatsapp bij gebrek aan een ingebouwd alternatief met dezelfde bereikbaarheid zonder de limitaties van sms: dat wel.
Wrong. Reguleren is innovatie aan banden leggen. Laten we daar maar zo ver mogelijk vandaan blijven. Straks moeten auto-onderdelen ook nog uitwisselbaar zijn tussen verschillende merken
De juiste hoeveelheid regulering doet wonderen. Teveel regulering doet inderdaad wat jij zegt. Kwestie van balans. Ik zou “me niet meer hoeven afvragen welk OS/welke hardware de ontvanger heeft” een fantastische innovatie vinden. De innovatie “nieuwe memoji zolang de ontvanger maar iOS gebruikt” laat ik graag aan anderen