Waarom horen we nooit van Lotus?

Ik heb geen idee wat de reden zou kunnen zijn, maar we horen via deze groep (en anderen) zo weinig over Lotus 6 voor X die toch volledig compatible is met de windhoos versie (ook in netwerken) en toch miogelijkheden geeft om contacten etc. uit te wisselen? Is daar een reden toe?

Paul

Ik werk dan wel zakelijk met Lotus voor Windows...maar als het aan mij ligt zou ik het er zou "uitgooien".... Zo onvriendelijk..zijn er wel andere alternatieven !! Dus zoveel hoef ik er niet over te weten !!!

ben het eens met onze macfan, lotus notes zuigt aan alle kanten, neem dan exchange, ook niet heilig, maar wel beter dan notes

wij gebruiken het ook op kantoor en geven het als koosnaampje "kLotus Notes"...

Die bijnaam "Klotus Notes" ken ik..staat als header op mijn werkblad :P

Ik vind dit wel een goed punt. Vanuit de bedrijvenmarkt bekeken is het heel belangrijk dat er een OSX versie van Notes is. Het is ook absoluut niet zo dat Notes hier wordt doodgezwegen, het is er tot nu toe alleen nog nooit van gekomen. Maar goed, misschien komt er nog wel een keer een artikel oid. :)

P.S. Exchange is een mailserver, Notes is een groupware-platform. [i:4d2c37a391]Quite a difference ;)[/i:4d2c37a391]

Exchange is ook een groupware server ;) Naast mail ook calendar, todo, shared folders, etc... en werkt stiekem eigenlijk best wel erg goed... :sealed:

Overigens werk ik op 't werk ook met Notes, en ik blijf het maar vaag vinden.

Klotus Notes inderdaad, ook bij ons op het werk. Maar 1 voordeel: veel last van die Exchange virussen heb je niet ;)