Waarom kan ik de volgende link niet openen?

Hallo,

Als ik een bepaalde link wil openen doet 'ie dat niet. Erg vreemd probeer het de laatste weken zo nu en dan wel eens maar telkens met de volgende melding:

‘Redirection limit for this URL exceeded. Unable to load the requested page. This may ben caused by cookies that are blocked.’

Naar mijn weten kan het aan de cookies niet liggen maar waaraan dan WEL?
Graag hoor ik het.

je moet 'accepteer cookies' in de voorkeuren van safari misschien aanzetten.. :)

Zou je misschien de site waar deze link op voorkomt, willen weergeven, dan kunnen wij er misschien meer mee. Dat is toch iets duidelijker dan je omschrijving.

Groeten

[quote:b4bb69c58d="marloez"]je moet 'accepteer cookies' in de voorkeuren van safari misschien aanzetten.. :)[/quote:b4bb69c58d]

Niet dat ie het in Safari doet hoor, maar ik werk eigenlijk altijd met Firefox.

in firefow dan...

[quote:33a2fee2b5="marloez"]je moet 'accepteer cookies' in de voorkeuren van safari misschien aanzetten.. :)[/quote:33a2fee2b5]

Ik zie dat de cookies in Safari aan staan.

Je browser staat als het 'goed' is maar een aantal keren toe dat een webpagina je doorstuurt naar een volgende pagina. Deze pagina heeft dat dus te vaak gedaan, en dan vindt je browser het wel weer genoeg geweest.

[quote:9dff7ea6e2="Reflex"]Je browser staat als het 'goed' is maar een aantal keren toe dat een webpagina je doorstuurt naar een volgende pagina. Deze pagina heeft dat dus te vaak gedaan, en dan vindt je browser het wel weer genoeg geweest.[/quote:9dff7ea6e2]

Deze pagina heeft het nog nooit gedaan hier op de computer.
En de geschiedenis van Firefox wordt heel regelmatig gewist.

Geef eens de URL van die site...

Vaak ligt het hier aan de site in kwestie.

Wanneer wij met behulp van cookies bepaalde redirects uitvoeren, dan durft het de 1ste keer ook wel eens misgaan, en dan zit de redirect in een oneindige loop. Resultaat is dan dat hij na x aantal keer het opgeeft met redirecten, en dan die boodschap toont voor de gebruiker.

Klassiek geval volgens mij

Ik wil een link, ik wil een link, ik wil een link :D

[quote:1b92afbe23="dirkbouwman"][quote:1b92afbe23="Reflex"]Je browser staat als het 'goed' is maar een aantal keren toe dat een webpagina je doorstuurt naar een volgende pagina. Deze pagina heeft dat dus te vaak gedaan, en dan vindt je browser het wel weer genoeg geweest.[/quote:1b92afbe23]

Deze pagina heeft het nog nooit gedaan hier op de computer.
En de geschiedenis van Firefox wordt heel regelmatig gewist.[/quote:1b92afbe23]

Ik zeg ook niet dat die pagina al in je cache stond, ik zeg dat die pagina je wellicht tevaak doorstuurde. groot verschil :slight_smile:

Of de popupblocker staat aan.

Link, link, link.

En hier is de link dan:

http://www.mariendael.nl/default.asp?item=2550

[quote:da16e243d9="Appearance"]Of de popupblocker staat aan.[/quote:da16e243d9]

Die heb ik zowel ‘aan’ als ‘uit’ geprobeerd om de pagina te laden maar het mocht niet baten.
Safari geeft ondanks dat de popupblocker aan of uit staat dezelfde melding.
Ik ga steeds meer denken dat het aan de site ligt of aan de beheerder daarvan dan aan mijn eigen browser(instellingen)

Het ligt echt aan de site hoor.

Trouwens, de site laadt hier bij mij prima, ik denk dat de javascripts voor relocatie niet bepaald cross-browser zijn, en die dus moeilijkheden geven op je safari.

[quote:ee35e34826="klaus"]Het ligt echt aan de site hoor.

Trouwens, de site laadt hier bij mij prima, ik denk dat de javascripts voor relocatie niet bepaald cross-browser zijn, en die dus moeilijkheden geven op je safari.[/quote:ee35e34826]

Wat zie je dan als ie geladen is?
Enkele, een stuk of 7 dacht ik, kleine foto’s of zie je meer volwaardige foto’s waarop je mensen herken?
(als je ze tenminste ZOU kennen)

Je ziet een aantal kleine foto's, waar je op kunt klikken, maar vervolgens gebeurt er weinig. Op zich ook niet vreemd, want de site is geheel gemaakt met .asp, wat al bagger is, en de site kan een hoop dingen niet laden, omdat ze volgens het aktiviteitenvenster niet meer op de server te vinden zijn. Als je die bewuste url dan echter dubbelklikt opent hij het bestandje wel, dus het bestaat wel, maar reageert te laat.