Ik ben gewoon eens benieuwd naar wat de koopmotieven zijn om een mac te kopen. Ik wil hier geen vergelijkingen van mac en pc horen e. Gewoon wat jou ertoe heeft aangezet om voor mac te kiezen? Of anders gezegd... Wat doe jij met je mac...
"ik doe niks met mijn mac"
euuh
Met de paplepel ingegoten :D
voor magic with mac.. goochel je ermee? jongleer je ermee? zet je het daar gewoon als meubelsteuntje? of ist gewoon om zo'n ding er wel leuk uitziet? :p
[quote:2df6d8bf00="maceddy"]Met de paplepel ingegoten :D[/quote:2df6d8bf00]
hahah hier het zelfde we hebben nooit een andere computer gehad en zullen dat ook nooit willen
Ik meen mij een soortgelijk draadje te herinneren.......... Een vriend heeft me "verslaafd" gemaakt...... Ik heb ook een p.c. maar die staat bijna nooit aan! Alleen voor San andreas of quake of zoiets...De rest doe ik allemaal op de Mac. Ook een heel groot pluspunt: Mijn iMac is praktisch geruisloos.
Ik zit wel in het grafische wereldje, maar op school (Sint Lucas te Boxtel) staat er een meerderheid van peecees. Daarnaast heeft m'n vriend een goeie peecee, en ik wilde een macje voor mezelf. Das dus een iMac G3 geworden, en hopelijk (als de financiën het toestaan) wordt het volgend jaar een nieuwere.
Ik geloof dat er al genoeg van dit soort draadjes zijn :innocent:
[ontopic] Ik ben dan een switcher dankzij de iPod [/oftopic]
Anders ...
… de iPod! Dankzij dit speeltje koop ik me nu blauw aan Apple spullen! :o
Van jongs af aan mee opgegroeit me pa zit in de grafie media...
het polmonster heeft vele koppen! :D :) :( :o :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll: :wink: :| :mrgreen: :sealed: :innocent:
Anders.. Programmeur in wording , laat het ons zo noemen.. Al jaren bezig met Java etc.. Ook bouwen van websites, nu ook m'n opleiding (informatica aan Ugent) en wou gewoon eindelijk eens een stabiel systeem.. Windows was leuk om onder te gamen, Gentoo (Linux) had ook voor een tijd m'n hart veroverd... Maar na een tijdje op iemand z'n ibook te werken en in contact te komen met Panther en apple hardware was ik snel verkocht...
Nooit gekozen.
Ik heb er altijd al op gewerkt... dus ik heb nooit hoeven kiezen :)
wat ik met de mac doe: monteren / Photosoepen / 3D animaties, stills maken/ internetten, chatten, ondekken
(bij de weg, de pollvraag is heel anders dan de topicvraag)
nu niet meer :lol:
Omdat ik dacht dat Apple van The Beatles was :mrgreen:
Ik heb voor de Mac gekozen omdat ik na 8 jaar ellende met het platform Windows nu eens gewoon de computer wil gebruiken ipv continu monteurtje te spelen.
Ik heb immers ook een auto om erin te rijden en niet om de hele dag met mijn kop onder de motorkap te hangen.
In mijn omgeving had in 2000 niemand een mac. Zelf had ik een vreselijk aftandse MS-Dos machine zonder internetverbinding waarop ik eigenlijk alleen m'n studieverhaaltjes schreef en heel veel patience speelde. Ik mocht op een gegeven moment een nieuwe computer uitzoeken van mijn moeder (heel lief van haar!) en ging me maar eens laten informeren. Stapels computerblaadjes gekocht, maar ik snapte er geen barst van door alle technische praatjes. Pas in een nummer MacFan las ik gewoon wat ik met mijn eventuele nieuwe computer zou kunnen [i:fdda44ae05]doen[/i:fdda44ae05]. Erg prettig dat dat toevallig net die leuke gekleurde iMac DV was, want toen was ik in een keer helemaal om. Beste aankoop ooit. aaiMac!
Voor van alles en nog wat , en ook omdat ik al van 1989 er mee bezig was , Mijn ouders hadden namelijk een Apple II , nog voor de mac. :) Maar spijtig genoeg hebben ze hem weg gegeven :cry:
Ik zit meer in de grafische sector. De reden dat ik voor een MAC ben gegaan is dat het er gewoon gelikter uitziet.
Als ik op school weer met de PC’s moet werken voor andere programma’s .ect dan merk ik echt hoe lelijk windows eigenlijk is.
Het platform Mac OS X heeft me heel erg aangesproken toen ik is zat te bladeren op Deviantart onder desktops. Ik was er meteen van verkocht. Dit was in de tijd van 10.3.
Mijn ouders zeiden dat ik iets mocht uitzoeken voor me 18e verjaardag wat wel “wat” mocht kosten. Dat was nog voor de tijd toen ik Mac OS X had ondekt. Mijn eerste gedachte was: ik wil wel een drumstel.
Tot mijn vader zei, je mag ook een PC uitzoeken van ons .enz
Ik vond dat eigenlijk veel leuker.
Na 1-2 maanden kwam ik er achter dat Mac bestond.
Toen ik naar mijn vader toeging en zei: “ik zou eigenlijk liever een mac willen hebben”
Mijn vader keek me raar aan en zei: “waarom? op een PC kan je veel meer dingen doen en een Mac is harstikke duur”
Mijn vader bleef zijn poten strak houden. Toen ging ik naar me moeder toe, en zei dat tegen haar.
Zij vond het best, een computer is een computer volgens haar.
Nadat ik het me moeder had gezegd, ging mijn moeder naar me vader toe en is hij uiteindelijk overgehaald dat ik me MAC kreeg