Waarom krijg ik sommige mails niet binnen? [OPGELOST]

Ik krijg sommige mails niet binnen van Zonnet. Ik heb wat ontvangstbevestigingen van de Applestore gekregen die ik wel op de Zonnet server zie maar ze niet binnenkrijg via Mail. Ik heb ze al geprobeerd door te sturen naar mezelf vanaf de server maar ook dat werkt niet.

Volgens mij heb ik geen spamfillter voor dit soort berichten op mijn server die heb ik zelf ingesteld namelijk, dus ik snap het niet hoe dat nu kan. Weet iemand hier iets meer over ?

Misschien weet Zonnet er meer van?

Ik vraag het liever op dit forum want helpdesken reageren pas na een dag, plus ze weten nooit iets van macs. Bellen kost 0,70 per minuut !

Volgens mij zitter er meer deskundigen op dit forum dan bij helpdesken, zeker in de vakantietijd.

Hoe deskundig de mensen hier ook zijn, ze kunnen niet raden wat er bij Zon mis gaat. Dus kijk even of de mail niet in je Junkmail box is beland. Anders, blame Zonnet.

Nu zijn er bij Zonnet een hoop prutsers aanwezig (uit eigen ervaring), maar niet doorsturen van mails ligt niet aan een OS. Suggestie van Adriaan is wel een goeie!

Sorry, het bleek toch dat ik zelf die sukkel was.. :innocent:

Ik had een filterregel aangemaakt in mail die de reclamemail van Apple tegenhield. Hij hield dus ook de andere apple mail tegen !

Toch bedankt voor de reakties.