Waarom Microsoft geen trials bij een powerbook mag meegeven.

Zoals jullie wel weten , krijg je indien je een nieuwe mac koopt , dan zit er een 30 dagen trial bij , van microsoft office 2004 voor mac.

Nu heb ik dat eens bekeken en getest, en het ziet er wel leuk uit , bla bla, maar het zorgde voor een klein probleempje. Wanneer ik een .dmg.bin binnen haal om iets te installeren, dan opent hij die met Excel met een hele hoop nutteloze tekst tot gevolg.

Nu dacht ik van, o crap, alle, ik zwier office er maar af, het is toch maar een trial, maar de associatie met excel die blijft spijtig genoeg.

Wat kan ik er aan doen, opdat ik terug .dmg.bin kan installeren ?

Dus hoe associeer ik dat terug met de mac installer ofzo.

Rechtermuisknop ( of controll-klik ) en "toon info" kies voor "openen met", en wijs "stuffit expander" of "discmounter" aan als standaard programma, en klik dan op "wijzig alles"

Nee, je gaat naar de info van het document en zet het daar in dat je wil openen met een ander programma en dat voor elk bastand met die extensie.

appel-i, open met ander programma (wat je wilt) en dan change all zeggen voor alle dmg.bin open met...

net te laat...

ja, snel zijn ze hier he! :)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen van beide programma's met spotlight terug vind, en ik vind het ook niet als ik door m'n finder wat neus, kan het zijn omdat m'n OS in het nederlands staat ?

Zou normaal toch niet mogen uitmaken voor programma namen he…

Any idea’s ?

(Al bedankt voor de reacties btw :wink: )

Edit, heb stuffit expander gedownload, zal eens zien wat het geeft.

Works like a charm , thanks guys ;)