Waarom MS Internet Explorer nodig voor "Episerver"

Bij mijn werk maken ze voor het onderhoud van de website gebruik van een content management systeem "Episerver 4" [url]www.episerver.com[/url]

Op zich is dit een goed programma, maar het werkt enkel onder MS Internet Explorer versie 6, is trouwens ontwikkeld voor PC-platform maar is web-based. Ik heb geprobeerd met Safari en Firefox, maar dit lukt niet.

In Safari of Firefox krijg ik wel het Episerver Content Manager-scherm te zien maar bepaalde delen op de pagina zijn niet meer te zien en andere delen staan door elkaar.

Waarschijnlijk zal het mij wel lukken als ik IE voor Mac installeer, maar zou ik dat niet op een “macvriendelijker” manier kunnen oplossen met bestaande programma’s (eventueel plugins) in plaats van IE?

Wat kan IE wat Safari of Firefox blijkbaar niet kunnen :?

wat IE kan wat safari en firefox niet kunnen? onveilige rommel doorlaten en uitvoeren...

Op de site van mactopia (Microsoft) lees ik volgend bericht:

[quote:09b0e581dd]Accordingly, as of January 31st, 2006, Internet Explorer for the Mac is no longer available for download from Microsoft. It is recommended that Macintosh users migrate to more recent web browsing technologies such as Apple’s Safari.[/quote:09b0e581dd] :?

En met een link naar de Safari pagina bij Apple…

klopt. Hij is niet meer te downloaden. Je mag hem wel van mij downloaden. zal hem ff op mijn site zetten.

ik krijg hem ff niet voor elkaar. Heeft iemand misschien een idee? Er zijn toch van die sites waar je spul mag uploaden?? Waar toch ook alweer?

Waarschijnlijk van die zweverige ActiveX componenten.... :x :?

Hmm eigenlijk zijn de developers in de fout, site voldoet niet aan de standaarden als ze hem maken voor IE, omdat IE niet voor de ACID2 test slaagt, safari wel.

[quote:e1e70afe15="formulefan"]ik krijg hem ff niet voor elkaar. Heeft iemand misschien een idee? Er zijn toch van die sites waar je spul mag uploaden?? Waar toch ook alweer?[/quote:e1e70afe15] [url=http://www.yousendit.com]yousendit[/url].