Waarom ondersteunt de NOS iTunes niet?

Bij deze wil ik even mijn woede uiten over het feit dat de NOS mij Radio 1 laat luisteren via Windows Media Player... Er zijn enkele omroepen, ik noem de TROS en BNN, die iTunes wel ondersteunen, maar dan houdt het toch echt op. Zo moeilijk moet het toch niet zijn.

en wat zei de NOS toen je hen een brief/mail had gestuurd hierover?

Ik heb ze tot 2 keer toe gemaild in 2 jaar tijd. Ze waren ermee bezig, was het antwoord.

Ga er maar niet vanuit dat ze er 'actief' mee bezig zijn. Ik ken namelijk genoeg andere bedrijven in een soortgelijke situatie (waarbij er iets niet ondersteund wordt en dan mag jij raden wat...) die dan ook beweren 'ermee' bezig te zijn...

Hier heb je de stream van Radio 1 in iTunes... Weet niet of je deze bedoelt, maar het is iets :) Je kunt er gewoon Langs de lijn mee luisteren. Heb ik veel gedaan dat ik Zweden woonde en het voetbal een beetje wilde volgen.

http://mp3.streampower.be/radio1-high.mp3

Groet Roel

Dat is de Belgische radio 1. Het gaat hier om de Nederlandse.

Het is een ASF stream die de Livestream van Radio 1 aanroept (als je die bedoelt iig...) en dat ondersteund iTunes niet zolang MS dat niet wil.... Helaas. Maar toch wel jammer dat je niet kan kiezen welke speler of welk type media je wil gebruiken. :? Beetje simpele gedachte denk ik, " 85% van de wereld draait op Windows dus de rest ondersteunen we niet ".

[quote:7c35320222="Gijs"]Dat is de Belgische radio 1. Het gaat hier om de Nederlandse.[/quote:7c35320222]

Hij wordt in Belgié gehost, maar het is toch echt de Nederlandse Radio 1… Als je het niet even probeerd, zul je er ook niet achter komen dat het WEL werkt in iTunes… Ik luister er toch niet voor niets al ruim vier maanden naar…

Nou ja, zal wel aan mij liggen :frowning: Ik zal nog eens behulpzaam zijn… :oops:

Roel§

heeej roel thanks man!! (zweden is trouwens een top land!) :D

[quote:37566cf146="roelboekel.nl"]Hij wordt in Belgié gehost, maar het is toch echt de Nederlandse Radio 1... Als je het niet even probeerd, zul je er ook niet achter komen dat het WEL werkt in iTunes... Ik luister er toch niet voor niets al ruim vier maanden naar... [/quote:37566cf146]

Roel, jij luistert er nu al 4 maanden naar, ik pas 5 minuten, maar ik heb nog nooit zoveel vlaams accent gehoord op de nederlandse radio 1, laat staan zoveel nieuws uit brussel.

[quote:28fcec87c4="Geert_iv"][quote:28fcec87c4="roelboekel.nl"]Hij wordt in Belgié gehost, maar het is toch echt de Nederlandse Radio 1... Als je het niet even probeerd, zul je er ook niet achter komen dat het WEL werkt in iTunes... Ik luister er toch niet voor niets al ruim vier maanden naar... [/quote:28fcec87c4]

Roel, jij luistert er nu al 4 maanden naar, ik pas 5 minuten, maar ik heb nog nooit zoveel vlaams accent gehoord op de nederlandse radio 1, laat staan zoveel nieuws uit brussel.[/quote:28fcec87c4]

Ja inderdaad… Wel grappig overigens hoor :slight_smile:

He dat is wel heel raar... Ik heb er toch zeker naar kunnen luisteren in Zweden... in iTunes wel te verstaan... Nu hoor ik inderdaad ook de Vlaamse versie :oops:

Mischien de verkeerde link gekopieerd, ik heb deze link ook maar vier keer beluisterd, terwijl ik langs de lijn wel vaker aan heb laten staan… Even uitzoeken…

Exuses van mij kant :o

Roel

Ik luister radio 1 t/m 5 in VLC op mijn macje. Geen iTunes, maar ook geen Windows MP nodig :-)

[quote:83841d403e="roelboekel.nl"] Als je het niet even probeerd, zul je er ook niet achter komen dat het WEL werkt Nou ja, zal wel aan mij liggen :( Ik zal nog eens behulpzaam zijn... :oops:

Roel§[/quote:83841d403e]
Jammer dat je zo heetgebakerd reageert. Ik zal voortaan expliciet erbij vermelden dat ik het heb uitgeprobeerd. Maar je excuses worden aanvaard.