waarom Update Virex wel op site maar niet via eUpdate

Virex 7 DAT 040625 staat sinds gisteren reeds op veriontracker. Via eUpdate van Virex krijg ik de melding dat deze up to date is. Deze dateert echter van 9 juni jl. Waarom is dat?

Je bent niet de enige met dit probleem, kijk [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/6911]hier[/url] maar eens.

Ik weet niet waar het aan ligt, maar Virex is duidelijk toe aan een upgrade. :smiley: Nog even geduld. 8)

[quote:9315beb2e0="JeePee"]Je bent niet de enige met dit probleem, kijk [url=http://www.macupdate.com/info.php/id/6911]hier[/url] maar eens.

Ik weet niet waar het aan ligt, maar Virex is duidelijk toe aan een upgrade. :smiley: Nog even geduld. 8)[/quote:9315beb2e0]

Dan mag .Mac wel eens een andere anti-virusleverancier gaan zoeken. Ik hou niet van dit soort ongeregelde dingen!

Bij mij werkt de eUpdate wel degelijk, alleen doet hij dat met enkele dagen vertragen. Het duurt immers een drietal dagen na het bekend maken van een update op Versiontracker alvorens eUpdate deze update ook automatisch binnenhaalt.

Ik had precies hetzelfde met Virex 7.2. Gewoon opnieuw geïnstalleerd et voila! Download gewoon weer via eUpdate.

In maart was dit te lezen op MacUpdate:[quote:5d5729f0ab]Troubleshooting by Brent:

1. Open Virex.
  2. Go to the Preferences pane.
  3. Check “Customize my eUpdate server settings”
  4. Click the “Server Settings” button.
  5. Enter the information as follows:
  • type: FTP
  • Server URL: ftp.nai.com
  • Port: leave blank
  • username: anonymous
  • password: leave blank
  • account: leave blank
  • directory: /virusdefs/mac/virex7/

Click OK twice: first to exit the server settings, and again to exit the preferences.

Click on eUpdate, and it should download and install the most recent virus definitions. (3/8/2004, Version: 3/05/04)[/quote:5d5729f0ab]

[quote:ea0a17ddc3="michelvdb"]In maart was dit te lezen op MacUpdate:[quote:ea0a17ddc3]Troubleshooting by Brent:

1. Open Virex.
  2. Go to the Preferences pane.
  3. Check “Customize my eUpdate server settings”
  4. Click the “Server Settings” button.
  5. Enter the information as follows:
  • type: FTP
  • Server URL: ftp.nai.com
  • Port: leave blank
  • username: anonymous
  • password: leave blank
  • account: leave blank
  • directory: /virusdefs/mac/virex7/

Click OK twice: first to exit the server settings, and again to exit the preferences.

Click on eUpdate, and it should download and install the most recent virus definitions. (3/8/2004, Version: 3/05/04)[/quote:ea0a17ddc3][/quote:ea0a17ddc3]

Dit lijkt in eerste instantie te werken. Krijg echter nu de melding:
“Not enough harddiskspace to download ans install this e-update”
Wat moet ik hier nou mee?