WAAROM wordt men geen donateur?

:( E igenlijk verbaasd het me wel:

‘Trouwe gebruiker’ lees ik, nee…
‘Echte Apple fan’… nog ‘erger’…
‘Hardcore gebruiker’… het kan nog beter…
‘Diehard Maccer’… wow!!!
Allemaal echte trouwe MacOSX.nl bezoekers maar kunnen of willen niet bijdragen aan de ontwikkeling van de site voor 10 euro per jaar…? (betere deal dan .mac, maar dat even terzijde…)

Nee, ik ben ‘Adriaan’ niet. Ik ben gewoon ‘Paul’ die eigenlijk verbaasd is dat er zo weinig donateurs zijn :oops:

Helemaal gelijk! Heb me gelijk aangemeld... Een paar weken geleden deze site ontdekt en kan al bijna niet meer zonder...

Kijk, die knul heeft guts! Heeft het voorbeeld gegeven..... :D

Oordeel niet te snel, er zijn mensen die niet te koop lopen met hun donateurschap.... Je kunt namelijk kiezen of je wel of niet vermeld wilt worden, oftewel anoniem wilt blijven, 4 personen hebben hiervoor gekozen. En misschien ben ik daar wel één van...... :wink:

Maar een goed voorbeeld, is nooit verkeerd, dus..... iedereen, donateur worden!!!

Ik dacht eerst dat je 5 mb inboxruimte kreeg, maar je krijgt er 20!!! Absoluut de moeite waard, maar ook zonder dit, deze site is gewoon onbetaalbaar!!

Adriaan, hierbij een pluim!!! :smiley: :smiley: :smiley: :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue: :!: :!: En natuurlijk ook alle anderen die dit forum zo de moeite waard maken!!! :smiley:

Misschien heeft men tijd nodig. Ik ontdekte deze zomer de site (via Publish of Macfan, geloof ik) en merkte dat ik ’m steeds meer ben gaan gebruiken. Nu ik op de kabel zit staat-ie eigenlijk continu voor. Ben er dus zeer blij me en heb gisteren centjes overgemaakt. Deze site zou je moeten zien als goeie shareware... :wink:

Hans

[quote:993b75df31="JeePee"]Oordeel niet te snel, er zijn mensen die niet te koop lopen met hun donateurschap.... Je kunt namelijk kiezen of je wel of niet vermeld wilt worden, oftewel anoniem wilt blijven, 4 personen hebben hiervoor gekozen. En misschien ben ik daar wel één van...... :wink:[/quote:993b75df31]

Whoooops, ik ben volledig onkundig op dit gebied, want ik heb niet gekozen voor die rode sterreretjes. Dat ging ‘vanzelf’. Ben dus ook niet op de hoogte van die mogelijkheid tot keuze. Misschien heb ik wat ‘gemist’. :?
Neemt niet weg dat er vast nog wel hard/die/trouwe maccers zijn die graag donateur willen worden en een macos.nl adres krijgen. Waar kun je tegenwoordig alleen je voornaam gebruiken met een @ erachter. kan cool zijn. :lol:

[quote:49eeba8a15="Paul"]:( 'Trouwe gebruiker' lees ik, nee.... 'Echte Apple fan'...... nog 'erger'.... 'Hardcore gebruiker'....... het kan nog beter.... 'Diehard Maccer'...... wow!!!![/quote:49eeba8a15]

Je bent er nog twee vergeten, maar die zijn nog bij niemand van te pas gekomen. :wink:

Paul, ik vind het leuk dat je zo’n bericht heb geplaatst. Alsnog is het doneren zeker niet verplicht, maar het schopt MacOSX.nl wel weer een stukje vooruit. Ik heb expres niet voor banners (popups, paylinks, reseller, etc.) dingen gekozen omdat deze site objectief moet blijven en een het on-commerciele gevoel moet behouden. Daarnaast voel ik zelf weinig voor banners.

Ook moeten de mensen op deze site en forums beseffen dat het helpen van mensen en actief bezig zijn op het forum al zeker ook een donatie is voor MacOSX.nl. Nu ik toch bezig ben wil ik ook even alle artikelen redacteuren bedanken, zonden hun waren we ook nergens!

Bedankt jongens en meisjes,
Adriaan

Ik ben teamlid van [url=http://www.im.be]InterMactivity[/url], dus is het maar logisch dat ik geen donateur van een ander forum wordt, niet? Ik vind dit gewoon een leuk forum en ik ben ook een echte forum-ganger, dus bezoek ik zoveel mogelijk forums.

Sommige mensen posten ook niet zoveel, dus vinden ze het niet nodig om te doneren. En zoals Adriaan aangaf, posten en mensen helpen is ook steunen! Vergeet niet dat dat de basis-gedachte van een forum is. Verplichten te betalen kan tot en fiasco lijden! [/url]

[quote:c17fda59f7="JeePee"]Oordeel niet te snel, er zijn mensen die niet te koop lopen met hun donateurschap.... Je kunt namelijk kiezen of je wel of niet vermeld wilt worden, oftewel anoniem wilt blijven, 4 personen hebben hiervoor gekozen. En misschien ben ik daar wel één van...... :wink:[/quote:c17fda59f7]

stiekemerd :lol:

Noblesse oblige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OK, ik heb het begrepen :wink: De donatie is per Telebankieren (jawel, SNS PROBLEEMLOOS) onderweg naar Adriaan !!!!!! Krijg ik nu ook "bonus-sterren" ??

Waarom niet eerder gedaan ???kweetnie…
Maar ook ik zoek donateurs voor mijn site :roll: :oops: :stuck_out_tongue: :shock: :lol:

MF

Niet om vervelend of onaardig te klinken, maar ik heb al geld gestort bij MacFreak en om dat nog een keer te doen hier en straks ook nog bij AppleBits, Intermactivity, Macnn etc. zal een beetje te gek worden. Ik kom regelmatig bij alle opgenoemde sites. Dus niet dat het hier slecht is hoor Adriaan, maar ik heb helaas geen geldboom hier hangen.

[color=darkblue:317980951c][size=18:317980951c]kan ik ook donateur worden en doneren via paypal?[/color:317980951c][/size:317980951c]

[quote:292bdbaef4="hage"][color=darkblue:292bdbaef4][size=18:292bdbaef4]kan ik ook donateur worden en doneren via paypal?[/color:292bdbaef4][/size:292bdbaef4][/quote:292bdbaef4]

[color=grey:292bdbaef4][size=9:292bdbaef4]Waaom gebruik je van die grote letters?[/color:292bdbaef4][/size:292bdbaef4]

[quote:1ef3c7ec8e="hage"][color=darkblue:1ef3c7ec8e][size=18:1ef3c7ec8e]kan ik ook donateur worden en doneren via paypal?[/color:1ef3c7ec8e][/size:1ef3c7ec8e][/quote:1ef3c7ec8e]

[color=grey:1ef3c7ec8e][size=9:1ef3c7ec8e]Waaom gebruik je van die grote letters?[/color:1ef3c7ec8e][/size:1ef3c7ec8e]

.

Ten eerste zou ik alle mensen willen bedanken die een donatie hebben gedaan.

Zoals adriaan al zei,we kiezen expres niet voor banner overkill,al is het alleen al om het feit dat wij dat stront-irritant vinden :stuck_out_tongue:

Mgoed, er zitten duizenden uren werk in,en het feit dat mensen het waarderen geeft een goede boost om verder te gaan.

Dus nogmaals bedankt!

En uiteraard,ik snap heus wel als je geen geldboom hebt hangen,maar het wel zou willen,daar zitten wij heus niet mee hoor :smiley:
(Ik heb namelijk ook geen bos)

:wink:

waarom ik van die grote letters gebruikte, ik was een beetje aan het kijken wat er nu allemaal kan... sorry als het een beetje schreeuwerig overkwam...

[quote:64fa6b76b6="hage"]waarom ik van die grote letters gebruikte, ik was een beetje aan het kijken wat er nu allemaal kan... sorry als het een beetje schreeuwerig overkwam...[/quote:64fa6b76b6]

No problem. Leuk dat je er nog ff op terugkomt…

Niemand heeft een geldboom nodig om te doneren, het gaat om 10 euro(tegenwoordig 3 biertjes minder,of koffie voor de niet bierdrinkers),hallo,wat kosten jullie Macs, een veelvoud daarvan en als je een hulplijn belt gedurende een half uur wordt je vaak ook niet wijzer.En wat kost dat niet? Het argument "heb geen geld" bullshit,gewoon doneren.!!!!!