WAAROM wordt men geen donateur?

Amen.

Nog even en het word een echte switch-actie.

[quote:12dbb0bdf4="pepe"]Amen.

[/quote:12dbb0bdf4]

maar het is toch echt zo…

Dat zeg ik. Zie je al die rode sterretjes?... Hee Torz, je moet die van jou nog inkleuren :)

ff met de airbrush erover Torz.. haha.. Tja doneren... wat kan ik er over vertellen.. Ik heb het ook gedaan, en het beviel me harstikke goed. Een ervaring die ik niet zou willen missen, en ik kan het iedereen aanbevelen... ;)

Zullen we dan maar een onderwerp starten voor tevreden donateurs?

“Hallo, ik ben pepe en ben sinds kort donateur”
“Hallo pepe, wat dapper van je. En hoe voel je je nu?”

Hoera....

Ik heb vanaf heden ook mijn felbegeerde [color=red:85a538b507]RODE [/color:85a538b507]sterren !!!

:lol:

Ik ben ook donateur maar ik heb helemaal geen sterretjes meer :(

Hallo Macfan1965, wat dapper van je. En hoe voel je je nu?

Voel me "te gek"...... Net of ik er nu echt "bij hoor".........

MF

Weer een blije ziel op deze wereld. Ik denk dat ik ook maar donaties ga vragen.. Dan maak ik ook een heleboel mensen blij :D

[quote:feeeb9e24f="hage"][color=darkblue:feeeb9e24f][size=18:feeeb9e24f]kan ik ook donateur worden en doneren via paypal?[/color:feeeb9e24f][/size:feeeb9e24f][/quote:feeeb9e24f]

Nee, maar wel via Kagi :slight_smile:

Adriaan

[quote:17956847c2="pepe"]Zullen we dan maar een onderwerp starten voor tevreden donateurs?

“Hallo, ik ben pepe en ben sinds kort donateur”
“Hallo pepe, wat dapper van je. En hoe voel je je nu?”[/quote:17956847c2]

Leuk idee :wink:

Willen de huidige donateurs zo’n typisch american lookalike quote sturen, de beste 5 quotes komen op de donateuren pagina te staan! :slight_smile:

Adriaan

[quote:f545474b20="hage"][color=darkblue:f545474b20][size=18:f545474b20]kan ik ook donateur worden en doneren via paypal?[/color:f545474b20][/size:f545474b20][/quote:f545474b20]

volgens mij kun je ook gewoon met PayPal doneren… zoveelje maar wil… gewoon naar het email adres sturen van Adriaan: mailking@mac.com

hahahaaa → niet doen hoor… maar wel naar Adriaan. Moet geen probleem zijn…

Adriaan, wat dacht je van dit?

“M’n vriendin is vreemdgegaan met de PC van de buurman. Maar ik heb er flink teruggepakt. Ik ben donateur geworden!!” “OK, laten we je vriendin er maar bijhalen” [mep,scratch, KNAL,schop…]

[quote:fc3af0e97a="pepe"]Dat zeg ik. Zie je al die rode sterretjes?... Hee Torz, je moet die van jou nog inkleuren :)[/quote:fc3af0e97a]

nee ik ben een stiekemerd(nu niet meer)
als je zoveel sterretjes heb dan ben je het aan je stand verplicht.

Wat goed van je dat je het eindelijk openbaar durft te maken. Zie je, het lucht echt op als er over kunt praten...

[quote:73913d1683="pepe"]"M'n vriendin is vreemdgegaan met de PC van de buurman. Maar ik heb er flink teruggepakt. Ik ben donateur geworden!!" "OK, laten we je vriendin er maar bijhalen" [mep,scratch, KNAL,schop...][/quote:73913d1683]

OK! Ik heb de eerste quote binnen! Kom op jongens!!

Adriaan

Zal lekker worden. Je denkt toch niet dat ik een site als MacOSX.nl een donatie ga toeschuiven? Wel eens in de Apple Lounge gekeken wat voor bralonzin daar wordt uitgekraamd?

Vriendinnen die vreemdgaan met PC’s van buurmannen. Meteen tegen de muur zetten. No mercy.

[b:97363948ad]Amsterdam, voor al uw liquidaties.[/b:97363948ad]

Ik heb mijn kogelvrije vest al aan :lol: :wink: Heb er vandaag een hoop sterretjes bijgekregen :P

ik wil wel donateur worden maar dan wil ik minster 25 mb ruimte hebben. donateur is 10 euro per jaar? uhhhh ok... deal :) ik betaal wel 20 per jaar... maar dan wil ik wel veel ruimte om een forum te hosten hier.

dat lijkt me geen probleem! :?: :?: :?:

ik zal me binnenkort even aanmelden, moet ik wel ff die transacties regelen, zodat dat allemaal vlekkeloos verloopt… ben ook maar een arme schoolier :frowning:

hee… zijn er geen donateurs? die geld aan mij willen doneren, zodat ik hier kan doneren zodat ik webspace heb
:smiley: ?

butch